حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاندار خوزستان در پیام خود بیان کرد:

درخشش غرورآفرین ورزشکاران استان خوزستان در المپیک پاریس

درخشش غرورآفرین ورزشکاران استان خوزستان در المپیک پاریس

استاندار خوزستان در پیام خود می‌نویسد: درخشش غرورآفرین ورزشکاران استان خوزستان در المپیک پاریس ۲۰۲۴، با کسب مدال‌های رنگارنگ مایه مباهات و افتخار جامعه ورزشی این دیار شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب روز جمعه در پیامی قهرمانی پر افتخار ورزشکاران خورزستانی در مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ فرانسه را تبریک گفت.

در متن پیام تبریک علی‌اکبر حسینی محراب آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخشش غرورآفرین ورزشکاران استان خوزستان در المپیک پاریس ۲۰۲۴، با کسب مدال طلای سعید اسماعیلی، مدال نقره علیرضا مهمدی و مدال برنز امین میرزازاده، مایه مباهات و افتخار جامعه ورزشی این دیار شده است.

موفقیت‌های ارزشمند جوانان این استان جلوه‌ای از اراده مستحکم برای فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در میادین جهانی است.

اینجانب کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران توانمند استان را به این عزیزان، مخصوصا خانواده بزرگ ورزش و خانواده محترم این ورزشکاران و مردم شریف و قهرمان خوزستان، تبریک عرض می‌نمایم. سلامتی و توفیقات هرچه بیشتر این فرزندان شایسته ایران اسلامی و خطه خوزستان را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

خوزستان در المپیک پاریس هفت نماینده داشت که همگی در رشته کشتی فرنگی بودند؛ امین کاویانی‌نژاد، مهدی محسن‌نژاد، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی و امین میرزازاده به‌عنوان ورزشکار، فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان مربی و مهدی بشیرزاده به‌عنوان داور در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا حضور داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از