حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان ایذه در پیامی بیان کرد:

درخشش ورزشکاران ایذه‌ای در المپیک فرانسه

درخشش ورزشکاران ایذه‌ای در المپیک فرانسه

فرماندار شهرستان ایذه گفت: علیرضا مهمدی و سرکار خانم ناهید کیانی دو جوان ورزشکار ایذه‌ای با کسب مدال‌های نقره در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حسن نبوتی فرماندار شهرستان ایذه در پی درخشش کشتی‌گیر ایذه‌ای در المپیک پاریس و کسب مدال نقره پیامی صادر کرد؛

بسمه‌تعالی

درخشش و افتخارآفرینی پهلوان علیرضا مهمدی و کسب مدال نقره آوردگاه مهم المپیک توانست بار‌ دیگر استعداد و توانمندی جوانان برومند این خطه از میهن اسلامی را نشان داده،پرچم جمهوری اسلامی‌ ایران را در جهان به اهتزاز در آورد و موجب شادی مردم عزیز ایران اسلامی گردد.

اینجانب این موفقیت غرورآفرین را به ایشان، خانواده‌ محترمشان، فدراسیون کشتی، جامعه ورزشی و مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم ورزش دوست و قهرمان پرور شهرستان ایذه تبریک عرض نموده و ضمن قدردانی از تلاش‌های مربیان، کادرفنی و اعضای تیم‌ملی کشتی فرنگی، تداوم این پیروزی‌ها و توفیقات روزافزون جوانان و ورزشکاران شهرستان ایذه را در بالاترین عرصه‌های بین‌المللی از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

حسن نبوتی

فرمانده سپاه شهرستان ایذه کسب دو مدال نقره توسط دو جوان ایذه‌ای را تبریک گفت و در پیامی صادر کرد؛

در متن پیام سرهنگ پاسدار اکبر میرنام فرمانده سپاه ایذه آمده است:

 پیروزی پرافتخار جناب آقای علیرضا مهمدی و سرکار خانم ناهید کیانی ورزشکاران جوان و فرهیخته ایذه‌ای عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی و تکواندو جمهوری اسلامی ایران و کسب مدال نقره المپیک فرانسه را به این جوانان برومند و خانواده محترم آنان، جامعه ورزش و عموم مردم در سراسر ایران اسلامی به‌خصوص خطه سرافراز شهرستان ایذه تبریک عرض می‌نمایم.

این موفقیت ارزشمند که موجی از امید و نشاط را برای همگان به ارمغان آورده نشان از ظرفیت و استعداد‌های متنوع در عرصه‌های گوناگون از جمله ورزش در شهرستان ایذه می‌باشد.

سلامتی و توفیق روزافزون برای این ورزشکار برومند، عزت آفرین و همه ورزشکاران و ورزش دوستان از محضر حق تعالی آرزومندم.

برادر شما

سرهنگ پاسدار اکبر میرنام

فرمانده سپاه شهرستان ایذه

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از