حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با شهدا؛

شهدا را الگوی خود قرار دهید

شهدا را الگوی خود قرار دهید

شهید حسن رشنوزاده در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای مسلمین جهان تنها راه نجات شما گام برداشتن در راه خدا است. از غیر خدا ترس به دل راه ندهید و برای از بین بردن ظلم و ظالم قیام کنید.

 شهید حسن رشنوزاده بیست و هشتم شهریور ۱۳۴۱، در شهرستان دزفول چشم به جهان گشود. پدرش میرزاعلی و مادرش آمنه نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. دوم فروردین ۱۳۶۱، در تپه چشمه زادگاهش بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان اندیمشک واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید حسن رشنوزاده:

پروردگارا، بارالهی، این نور الهی را تا انقلاب بزرگ منجی انسان‌ها هر لحظه پرفروغ‌تر و دوامش را بیشتر بگردان و ما را توفیق ده که بتوانیم در پناه نورش روح خدا را اطاعت کنیم.

برای نجات خود تنها در پناه نور خدا حرکت کنید

تنها راه نجات همه انسان‌ها در پناه نور خدا حرکت‌کردن است، ای انسان‌ها باید در پناه نور خدا حرکت کنید و با کشته‌شدنتان در راه الله باطل‌ها را از بین ببرید. ای خدا در حیات خود که نتوانستم چندان برای این انقلاب اسلامی مفید باشم، شاید با ریخته شدن خونم برای استمرار این انقلاب اسلامی مفید باشم (آمین یا رب‌العالمین).

شهدا را الگوی خود قرار دهید

ای مسلمین جهان تنها راه نجات شما گام برداشتن در راه خدا است از غیر خدا ترس به دل راه ندهید و برای از بین بردن ظلم و ظالم قیام کنید و ملت ایران را الگو قرار دهید. 
ای ملت ایران، ای پدران و ای خواهران مسلمانم آن‌هایی را که شهید می‌شوند الگو قرار دهید. علی‌اکبرها، علی اصغرها و قاسم‌ها را الگو قرار دهید. آن‌هایی را که در ایام جوانی از تمامی ظواهر دنیوی دل می‌برند و تنها به فکر آن هستند که روسفید به پیشگاه خداوند شرفیاب شوند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از