حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
درگفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

در تبیین دستاوردهای انقلاب پیشتاز باشیم

در تبیین دستاوردهای انقلاب پیشتاز باشیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی دستاورد‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی به مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛اظهار کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که دنیا به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود و قله انسانیت و معنویت را به اصطلاح برف بی دینی پوشانده بود.

وی افزود: هیچ تحلیل‌گری تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی آن هم با این ویژگی الهی و دینی و با رهبری یک مرجع دینی شکل گیرد. غربی‌ها دین را برای همیشه تمام شده می‌دانستند ولی امام خمینی (ره) یکبار دیگر به دین در دنیا حیات مجدد بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ناامیدسازی رکن اصلی جنگ نرم دشمن است و انقلاب اسلامی به دلیل تأثیری که بر روند تحولات منطقه‌ای و جهانی داشته و دارد، از لحظه پیروزی انقلاب تاکنون، در معرض گسترده‌ترین وپیچیده‌ترین شکل جنگ نرم وعملیات روانی دشمنان بیرونی و داخلی قرار داشته و دشمنان نظام اسلامی به دلیل ناتوانی از شکست انقلاب از طریق امنیتی و نظامی، سیاست تبلیغی و رسانه‌ای خود را بر مأیوس‌سازی مردم و حتی مسئولان و مدیران متمرکز کرده اند.

حجت الاسلام رستگار با تاکید بر اینکه ما باید در اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای انقلاب پیشتاز باشیم ادامه داد: ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در ۱۳ سخنرانی بعد از فتنه سال گذشته ۱۵۰ بار فرمودند که نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های خوبی داشته و این امر نشان دهنده آن است که دشمنی دشمنان متمرکز بر روی پیشرفت ایران است تا قدرتمند و قوی نشود و نسل جوان باید از این دستاوردها مطلع شوند.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: از این رو برای تبیین دستاوردها باید بر این امر تاکید شود که ریل گذاری جمهوری اسلامی درستی است و رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند ما امروز به نزدیکی قله رسیده‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قُل و زنجیر از دست و پای ملت باز شد و حرکت به سمت اهداف و آرمان ها آغاز شد بنابراین هنر اصلی انقلاب همین بود که مردم را از یک مجموعه و توده‌ی منفعل و مصرفی و فاقد یک نگاه ملّی و عمومی به یک مجموعه‌ی پُرانگیزه، علاقه‌مند، همّت‌دار، هدف‌دار، آرمان‌خواه تبدیل کرد؛ کار بزرگ انقلاب این بود.

حجت‌الاسلام رستگار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عصر هژمون آمریکا به پایان رسیده و جهان در آستانه‌ یک نظم جدید است، گفت: تمدن غرب بواسطه پایه ضعیف که برمبنای آن استوار است؛ دیریا زود نابود می شود. تقلاهای غرب برای به تاخیر انداختن این سقوط تمدنی و ممانعت از شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز در جهاد تبیین به صراحت بیان نیازمندیم تا بتوانیم در برابر تهاجم فکری دشمنان ایستادگی و حتی بر آن‌ها غلبه کنیم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از