حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با شاهدان ملکوت:

وظیفه هرحزب اللهی دفاع از انقلاب است

وظیفه هرحزب اللهی دفاع از انقلاب است

شهید غلامرضا کرم‌زاده دروصيت‌ نامه‌ خود می نویسد:وظیفه امروز هر حزب اللهی دفاع از انقلاب اسلامی است و در این راه مقدس از هیچ چیز ترس و واهمه نداشته باشیم که کشته شدن و رسیدن به جوار الله است و رمز پیروزی ما نیز در همین است.

به گزارش رهیاب، يكم مهر ۱۳۳۵، در شهرستان مسجدسليمان ديده به جهان گشود. پدرش خداكرم و مادرش گلابتون نام داشت. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. معلم بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. دهم ارديبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت تركش گلوله آرپی جی به شهادت رسيد.

متن  شهید غلامرضا کرم‌زاده:

* بیش از هر چیز یک حزب الهی و یک مسلمان واقعی باید به خود بپردازید و مبارزه و پیشگیری با هواهای نفسانی خود داشته باشید و هر روز بیش از پیش از رذایل اخلاقی خود بکاهد و یک خصلت نیکو جانشین آن سازد زیرا که یک مسلمان معتقد است و خلیفه خدا بر روی زمین است و رسالت خلیفه الھی بس سنگین است و می تواند روح و روان خود را آنچنان پرورش دهد که او را وارسته سازد و ظواهر دنیا برایش قید و بندی نداشته باشد و هر روز در مسیر الی الله بیش از روز پیش گام نهد.

* باید قرآن این کتاب آسمانی و رهائی بخش را هر چه بیشتر مطالعه کرد و آموخت و روی آیات آن تفکر کرد. نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و بخصوص دعاها را فراموش نکنید که حیات اسلام و مسلمین بازگشت به انبیاست، آن روز مسلمانان دنیا از قید کفار و ملحدان جهان رهایی می‌یابند. قرآن را بخوانند و عمل نمایید.

* وظیفه امروز هر حزب اللهی دفاع از انقلاب اسلامی است و در این راه مقدس از هیچ چیز ترس و واهمه نداشته باشیم که کشته شدن و رسیدن به جوار الله است و رمز پیروزی ما نیز در همین است.

* روحانیت این پیش قراولان انقلاب را ارج نهید زیرا که تا زمانی که پیوندتان با روحانیت قطع نکرده پیروزید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از