حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر:

دستگیری آدم‌ربایان و آزادشدن فرد ربوده شده

دستگیری آدم‌ربایان و آزادشدن فرد ربوده شده

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت، سرانجام فرد آدم‌ربا و سه نفر از همدستان وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سرهنگ منوچهر جوانمرد روز شنبه در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه حضوری دو نفر به پاسگاه انتظامی جراحی این فرماندهی، مبنی بر حضور افرادی مسلح به منزل پسر عمویشان و ربودن وی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی جراحی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری اداره مبارزه با آدم‌ربایی پلیس آگاهی خوزستان و با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت، سرانجام فرد آدم‌ربا و سه نفر از همدستان وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و فرد ربوده شده را آزاد کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری علت و انگیزه آدم‌ربایی را مشکلات مالی عنوان کردند گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شدند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از