حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دستگیری باند سه‌نفره سارقان مسلح در دزفول
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول مطرح کرد:

دستگیری باند سه‌نفره سارقان مسلح در دزفول

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: پلیس دزفول موفق به شناسایی و دستگیری یک باند سه‌نفره سارقان مسلح شد که در نتیجه این عملیات، ۱۱ فقره سرقت مسلحانه و عادی از آنها کشف گردید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ روح‌الله یاری‌زاده روز یکشنبه اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت در سطح این شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با استفاده از اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه اعضای باند سه‌نفره سارقان مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات جداگانه و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول به کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی و آلات و ابزار سرقت از مخفیگاه این سارقان اشاره کرد و گفت: طی تحقیقات پلیس، متهمان به ۶ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، پنج فقره سرقت عادی خودرو و یک فقره سرقت نافرجام در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به سوابق کیفری متهمان و تلاش برای کشف سلاح بکار رفته در سرقت‌ها افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول با قرار صادره روانه زندان شدند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از