حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول مطرح کرد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای در دزفول

دستگیری سارقان حرفه‌ای در دزفول

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: مأموران کلانتری ۱۱ با تسلط اطلاعاتی و روش‌های خاص پلیسی موفق شدند سه سارق مرتبط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل ازروابط عمومی نیروی انتظامی؛ سرهنگ روح‌اله یاری‌زاده روز دوشنبه اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با تسلط اطلاعاتی و روش‌های خاص پلیسی موفق شدند سه سارق مرتبط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول، طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ضمن اشاره به کشف مقادیر زیادی سیم برق سرقتی و محتویات داخل خودرو از مخفیگاه متهمان ادامه داد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهمان به ۱۵ فقره انواع سرقت در سطح این شهرستان معترف شدند.

سرهنگ یاری‌زاده با اشاره به سوابق کیفری متهمان بیان کرد: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهمان جهت پیگیری مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از