حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده سپاه کارون درگفتگو بارهیاب:

دفاع مقدس نشانه اراده خلل ناپذیر ملت است

دفاع مقدس نشانه اراده خلل ناپذیر ملت است

فرمانده سپاه کارون گفت: دفاع مقدس نشانه ایمان و اراده خلل ناپذیر ملت و اسطوره ای بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری فرمانده سپاه کارون درگفتگو باخبرنگار رهیاب ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به بسیجیان و مردم ولایت مدار این شهرستان گفت: این امنیت، آسایش و آرامش مرهون رشادت ها و ایستادگی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است، هشت سال دفاع مقدس ما نشات گرفته از نهضت عاشورا و کربلاست.

وی ادامه داد: جنگ تمام شد ولی دشمنان و استکبار همچنان باقی ماندند و با جنگ جدیدی به عنوان جنگ نرم یا شبیخون فرهنگی به میدان آمدند.

فرمانده سپاه کارون افزود: در دفاع مقدس سنگر و استعداد دشمن مشخص بود ولی در جنگ نرم که در واقع جنگ اراده هاست، هیچ چیزی مشخص نیست و کانون گرم خانواده و جوانان ما را هدف قرار گرفتند، خانواده ای که بنیان اصلی یک ملت و دولت است.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد فروپاشی خانواده است تا بتواند یک ملت یا دولت را نابود کند گفت: حملات زیادی از سوی دشمن در جنگ نرم صورت گرفت ولی بصیرت مردم ما باز هم جلوی همه فتنه ها را گرفت و دشمن را ناامید ساخت.

وی تصریح کرد: فتنه ای که سال گذشته در کشور ما رخ داد بزرگترین جنگ جهانی در فضای مجازی بنام زن، زندگی، آزادی اتفاق افتاد، و تمام استکبار جهانی در فضای مجازی علیه کشور جمهوی اسلامی متحد شدند تا براندازی را انجام دهند. ولی بصیرت و آگاهی مردم ولایی ما جلوی این فتنه بزرگ را گرفتند و دوباره دشمنان را ناکام کردند.

سرهنگ حمدی صخری با بیان اینکه مردم ما مردم ولایی و با بصیرت هستند و در همه صحنه ها حاضر میشوند و جواب استکبار جهانی را میدهند خاطرنشان کرد: این مردم شایسته خدمت و تقدیر هستند و مسئولین ما باید خدمت گذار این مردم باشند و مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها را کمتر کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از