حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل هواشناسی خوزستان:

دمای خوزستان افزایش می‌یابد

دمای خوزستان افزایش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش سه تا پنج درجه‌ای دما در استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی هواشناسی خوزستان؛ محمد سبزه‌زاری در اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، تا اوایل روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار روی استان خوزستان خواهیم داشت و پدیده غالب غبار صبحگاهی و وزش باد متوسط در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خواهد بود.

وی افزود: در این ایام روند افزایش سه تا پنج‌درجه‌ای دما در سطح استان خوزستان وجود دارد. شمال خلیج‌فارس نیز تا فردا مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی ضعیفی از روز یکشنبه استان خوزستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از روز دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای متوسط در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد شد. در دیگر مناطق استان بارش‌ها به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهند بود. همچنین در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه و ایستگاه کشاورزی اهواز با ۳۴ و ایذه با ۱۰.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۳.۶ و ۱۹.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از