حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دنیای غرب همیشه از موفقیت‌های ایران می‌ترسد
تقدیر از قهرمان ملی رقابت‌های پارالمپیک؛

دنیای غرب همیشه از موفقیت‌های ایران می‌ترسد

قهرمان ملی رقابت‌های پارالمپیک گفت: ایران اسلامی همیشه در عرصه‌های مختلف و در بالاترین سطوح جهانی، به افتخارآفرینی پرداخته است، اما دنیای غرب از موفقیت‌های بزرگ قهرمانان ملی ما نگران است.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ صادق بیت سیاح، روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان تجربه‌های خود از رقابت‌های اخیر، از عزم و اراده‌اش برای کسب مدال طلا و رکوردشکنی در پارالمپیک اظهار کرد: با هدفی بزرگ و انگیزه‌ای قوی برای افتخارآفرینی برای ایران اسلامی در این مسابقات شرکت کرده بود، اما متأسفانه سرنوشت به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد.

وی افزود: مدال طلا برای هر ورزشکار به‌ویژه در سطح بین‌المللی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، اما در این رقابت‌ها من مدال باارزش‌تری را به دست آوردم. به لطف ام‌البنین (س)، عزت و افتخار بزرگی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کردم که هیچ‌گاه از اقداماتی که انجام دادم پشیمان نیستم.

 قهرمان ملی رقابت‌های پارالمپیک همچنین به موفقیت‌های دیگر ورزشکاران ایرانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر من، یاسین خسروی و سعید افروز نیز در رقابت‌های دوومیدانی رکورد پارالمپیک ۲۰۲۴ را جابه‌جا کردیم. این موفقیت‌ها قطعاً برای جهان غرب خوشایند نبود و به همین دلیل با بازپس‌گیری مدال طلای من، تا حدودی خود را تسکین دادند.

بیت سیاح با اشاره به ظلمی که در این دوره از رقابت‌ها در حق او صورت‌گرفته، ابراز امیدواری کرد که انگیزه‌اش برای بازپس‌گیری این مدال طلای ارزشمند برای ایران عزیز و مردم شریف کشورش چندین برابر شده است و بیان کرد: هرچند در این مسابقات با چالش‌هایی مواجه شدم، اما این تجربه تنها به تقویت عزم من برای موفقیت‌های آینده کمک کرده است.

 این قهرمان با روحیه‌ای مصمم و باهدف بازگشت به میدان رقابت، به دنبال فرصتی است تا در آینده نه‌تنها مدال طلا را بازپس گیرد، بلکه نام ایران را در عرصه‌های بین‌المللی با افتخار نمایان کند.

وی در پایان افزود: من به تلاش و کوشش خود ادامه می‌دهم و امیدوارم در دوره‌های آینده بتوانم با افتخار برای کشورم مدال‌های بیشتری کسب کنم.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از