حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

دومین بیمارستان مجهز درمان سرطان کشور در دزفول

دومین بیمارستان مجهز درمان سرطان کشور در دزفول

بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی علیه‌السلام در هشت طبقه و زیربنای ۹ هزار مترمربع و ظرفیت ۱۰۵ تخت بیمارستانی، دومین بیمارستان مجهز درمان سرطان در کشور است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی ؛بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی علیه‌السلام؛ محمدمهدی مجاهد سونامی سرطان را خطری بسیار جدی دانست و اظهار کرد: سرطان علاوه بر درد و رنج بیماری، هزینه‌های بسیار زیادی به بیمار و خانواده آن‌ها تحمیل می‌کند که هدف از راه‌اندازی این بیمارستان تسهیل دسترسی بیماران به خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های تحمیلی بیماران است.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۰ بیمار سرطانی در این بیمارستان پذیرش و تحت درمان قرار گرفته‌اند، افزود: علاوه بر مسائل درمانی، پژوهشگران این بیمارستان موفق به دستاوردهای خوب علمی در شناسایی و درمان سرطان شده‌اند که به‌زودی درباره آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر درمان بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی علیه‌السلام گفت: این بیمارستان دارای چهار دستگاه شتاب‌دهنده خطی است که دو شتاب‌دهنده فعال و دو دستگاه دیگر مجهز به هوش مصنوعی نیز به‌زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مجاهد ادامه داد: دستگاه تشخیص پت اسکن به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیص و درمان سرطان طی ماه‌های اخیر در این بیمارستان نصب و فعال‌سازی شده است.

 وی با اعلام اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال توسط خیرین به این بیمارستان اهدا شده است عنوان کرد: بیمارستان امام حسن مجتبی علیه‌السلام دزفول پس از بیمارستان محک مجهزترین بیمارستان درمان سرطان در کشور است که شهره جهانی پیدا کرده است.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی علیه‌السلام دزفول، وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان از سراسر ایران به ویژه شهرهای شمالی خوزستان و استان‌های ایلام و لرستان را تحت پوشش خدمات حمایتی و درمانی رایگان خود قرار داده است.

انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سال ۹۱ به همت مردم دزفول در این شهرستان شکل گرفت و با حمایت‌های مردمی پشتیبان و حامی بیماران مبتلا به سرطان است.

تمام خدمات ارائه شده در این بیمارستان از جمله رادیوتراپی، شیمی‌درمانی، پت اسکن، آنژیوگرافی قلب، ویزیت بیماران، آزمایشگاه و همچنین اسکان و غذای بیماران و همراه آنها در این بیمارستان به صورت رایگان است.

بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی علیه‌السلام در هشت طبقه و زیربنای ۹ هزار مترمربع ظرفیت ۱۰۵ تخت بیمارستانی دارد که هم اکنون سه‌طبقه از این بیمارستان همچنان به بهره‌برداری نرسیده است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از