حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه شهرستان هندیجان در گفتگو با «رهیاب»:

انتخابات تجلی‌گاه اراده ملت است

انتخابات تجلی‌گاه اراده ملت است

امام‌جمعه شهرستان هندیجان گفت: در کشوری که نظام و پایه‌های مستحکم آن را مردم تشکیل می‌دهند حضور گسترده و پرشور آن‌ها در انتخابات پای صندوق‌های رأی تعیین‌کننده سرنوشت و آینده کشور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالحمید حسینی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در آستانه دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم انتخاب فرد اصلح تأثیر بسیار مهمی در سرنوشت و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی افزود: انتخابات در واقع تجلی‌گاه اراده ملت، نظام جمهوری، مردم‌سالاری و وحدت ملی است که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل برای ملت اسلامی به ارمغان آوردند.

امام‌جمعه شهرستان هندیجان گفت: در کشوری که نظام و پایه‌های مستحکم آن را مردم تشکیل می‌دهند حضور گسترده و پرشور آن‌ها در انتخابات پای صندوق‌های رأی تعیین‌کننده سرنوشت و آینده کشور است.

وی در خصوص حواشی انتخابات افزود: ملت شریف ایران باید با توجه به سخنان مقام معظم رهبری فردی را انتخاب کنند که شجاع، نگاه به داخل، دارای مدیریت قوی، و نگاهش به غرب نباشد در صورتی که در ستاد برخی از نامزدها افرادی را می‌بینیم که در زمان مسئولیت خود فقط نگاهشان به غرب بود پس ما باید بدون توجه به حواشی فردی را انتخاب کنیم که در دارای مدیریت قوی در مسئولیت خود باشد و نگاهش به داخل و مردم ایران باشد.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث قوت نظام و اقتدار رئیس‌جمهور در صحنه‌های ملی می‌شود و همچنین تنها امید دشمن که تخریب روحیه حضور مردم در انتخابات است را از بین می‌برند و مردم با حضور در صحنه مهم انتخابات مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمن می‌زنند.

خطیب جمعه شهرستان هندیجان گفت: ملت شریف ایران که با حضور بی‌نظیر خود در تشییع شهدای خدمت نشان دادند که قدردان خدمات و زحمات بی‌منت شهید جمهور بودند حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح که بتواند راه شهید را ادامه بدهد تکمیل‌کننده آن استقبال کم‌نظیر است.

وی با بیان این که آیت‌الله شهید رئیسی را الگویی برای ریاست‌جمهوری آینده دانست، عنوان کرد: قطعاً شهادت آیت‌الله رئیسی برای کشور ایران دارای خیر و برکات زیادی از جمله دیده‌شدن انقلاب اسلامی است با توجه به این که ما برای پیشرفت و حرکت به‌سوی موفقیت نیازمند یک الگویی هستیم و شهید جمهور می‌تواند بهترین الگو برای رئیس‌جمهور آینده باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از