حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام‌جمعه اهواز در گفتگو با «رهیاب» مطرح کرد:

رأی هر فرد تیری بر قلب دشمنان

رأی هر فرد تیری بر قلب دشمنان

امام‌جمعه اهواز گفت: از آن جای که اقتدار و پایه‌های مستحکم یک نظام وابسته به مردم آن کشور است امیدوارم مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند باشند رأی هر فرد ایرانی یک موشک در قلب آمریکا است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاعرسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: ضمن تبریک عید غدیر خم بر ملت شریف ایران انتخابات در نظام جمهوری اسلامی شب قدری دیگر است که تکرار می‌شود، به این معنا که در شب قدر مقدرات یک فرد در پیشگاه خداوند متعال برای یک سال رقم می‌خورد.

 وی افزود: اما در انتخابات ریاست‌جمهوری که تمام زندگی افراد جامعه نه‌تنها برای یک سال بلکه برای چهار سال به ریاست قوه مجریه مرتبط دارد رأی که مردم می‌دهند تأثیر دارد اگر فردی را که انتخاب می‌کنند توانمند، در فضای انقلاب رشد کرده باشد آثار مثبتی در جامعه دارد.

 امام‌جمعه اهواز گفت: مردم باید دقت کنند همان‌گونه که برای تقدیر سرنوشت یک‌ساله خود شب‌زنده‌داری می‌کنند باید در انتخاب فرد اصلح هم دقت کنند.

 وی بیان کرد: در حال حاضر شور انتخابی در بین مردم خوزستان وجود دارد، مردم با حضور بی‌نظیر خود در تشییع شهید جمهور نشان دادند که قدردان زحمات خادم خود هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: با توجه به این که انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد و توانایی دیدن ایران قدرتمند را ندارند و از آن جای که اقتدار و پایه‌های مستحکم یک نظام وابسته به مردم آن کشور است امیدوارم مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند باشند رأی هر فرد ایرانی یک موشک در قلب آمریکا است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از