حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رجایی و باهنر بینش انقلابی داشتند
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و دولت برگزار شد؛

رجایی و باهنر بینش انقلابی داشتند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر با تلاش و مجاهدت در راه انقلاب و پیشرفت کشور تلاش کردند و این زحمات آن‌ها فراموش نشدنی است

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مراسم بزرگداشت شهدای دولت و خدمت امروز چهارشنبه در یادمان سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در این مراسم اظهار کرد: گفتمان فرهنگ ما فرهنگ عاشورا، مقاومت، ایثار و پایداری است و رمز یا حسین رمز پیروزی ملت ماست.

وی افزود: باهنر و رجایی بینش انقلابی  داشتند و همواره باید یاد و راه آن‌ها را گرامی بداریم و ادامه دهیم. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر با تلاش و مجاهدت در راه انقلاب و پیشرفت کشور تلاش کردند و این زحمات آن‌ها فراموش نشدنی است 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا حاجتی اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری هر کس هر مقام وجایگاهی دارد و مشغول به فعالیت و تلاش است حسینی عمل و رفتار کند و در مسیر مکتب حسینی گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج و اقتدار قرار دارد، افزود: ما باید بدانیم شهدا ناظر هستند و همه چیز را می‌بینند و به برکت خون شهیدان گرانقدری همچون علی هاشمی بود که یک ذره از خاک کشورمان جدا نشد و این شهیدان تا ابد ماندگار هستند. 

علی‌اکبر حسینی محراب نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: منافقان کوردل با آتش کینه خود این دو مرد بزرگ و یار امام امت را به شهادت رساندند. 

استاندار خوزستان شاخصه‌های آیت‌الله رئیسی را برشمرد و گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی شهید رئیسی را مرد کار، خدمت، صفا و صداقت دانستند؛ همگان نیز اذعان داشتند وی در خدمتگزاری به کشور، نصاب تازه‌ای را به وجود آورد.

در این مراسم استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام والای شهدا ادای احترام کردند. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از