حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

رسانه‌ها نقش اساسی در روایت تاریخ دارند

رسانه‌ها نقش اساسی در روایت تاریخ دارند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌شک اگر نقش محوری رسانه‌ها در دوران‌های مختلف کمرنگ بود، هیچ‌ یک از دستاوردها و مجاهدت‌های بزرگمردان تاریخ ایران اسلامی تا این اندازه در جامعه نمایان و آشکار نبود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت الله محسن حیدری شامگاه پنج‌شنبه در آیین نکوداشت روز خبرنگار در مسجد امام حسن مجتبی (ع) اهواز ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در طول سال برای پوشش رویدادهای مختلف کشور، به اهمیت این حرفه دشوار اشاره و اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای بیان رشادت و مجاهدت های رزمندگان اسلام و مجاهدان راه حق، برجسته و پررنگ بود.

وی افزود: بی‌شک اگر نقش محوری رسانه‌ها در دوران‌های مختلف کمرنگ بود، هیچ‌ یک از دستاوردها و مجاهدت‌های بزرگمردان تاریخ ایران اسلامی تا این اندازه در جامعه نمایان و آشکار نبود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان در خطوط مقدم جبهه حق علیه باطل حضور یافته و واقعیت‌های تلخ و شیرین را در تاریخ کشور ثبت و ضبط کردند، گفت: شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بسیار مظلومانه به دست ستیزه جویان طالبان به شهادت رسید اما مجاهدت‌ها و نقش موثر این شهید گرانقدر هیچگاه کمرنگ نخواهد شد.

آیت الله حیدری بیان کرد: همچنین در عملیات غرورآفرین توفان الاقصی در سرزمین‌های‌ اشغالی فلسطین، خبرنگاران برای انعکاس این دستاورد بزرگ نقش محوری داشته و در مسیر انعکاس جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، تعداد زیادی از آن‌ها به شهادت رسیدند.

وی در پایان گفت: بی‌شک خون پاک این شهدا و سایر شهدای خبرنگار پایمال نخواهد شد و به زودی جبهه مقاومت بزرگترین انتقام سخت را از این رژیم جعلی، خواهد گرفت.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از