حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

رشد ۷۰درصدی ساخت بار اول تجهیزات‌حفاری در ایران

رشد ۷۰درصدی ساخت بار اول تجهیزات‌حفاری در ایران

تولید ساخت بار اول تجهیزات حفاری در شرکت ملی حفاری ایران ۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه نمایشگاه با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت در اهواز گفت؛ این نمایشگاه جشنواره‌ای بود که ما بتوانیم اهداف کلان کشور در زمینه ارتقاء صنعت نفت را در بحث حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان شدن صنعت نفت به تحققق برسانیم.

بیگ زاده افزود: در شرکت ملی حفاری ایران  ساخت بار اول قطعات موردنیاز دستگاه‌های حفاری و خدمات فنی حفاری رشد ۷۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره  به رشد ۴۶  درصدی همکاری با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در سه سال اخیر گفت:  در مبلغ قرارداد‌های منعقد شده ٧٣ درصد و در تعداد اقلام جاری ودر حال ساخت بار اول بیش از سه برابر رشد داشته ایم.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه  طرح‌های پژوهشی خوبی در دستور کار قرار دارد که ما را به خودکفایی کامل نزدیک می‌کند، افزود: طرح ساخت و تولید موتور ملی اولدفیلد ازجمله مهمترین تحهیزات مورد نیاز دستگاه‌های حفاری است  که در دستور کار قرار دارد.

بیک زاده همچنین به اقداماتی در جهت حفاری هوشمند اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه طرح‌های قابل توجهی در دست پیگیری و اقدام داریم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از