حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در اهواز :

مراقب تهاجم فرهنگی دشمن باشید

مراقب تهاجم فرهنگی دشمن باشید

نماینده ولی‌فقیه در اهواز با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مادران فعلی و آینده در قالب سریال‌های نمایشی گفت: در برابر ساخت سریال‌های باطل دشمن ما باید در عرصه فرهنگی به‌گونه‌ای عمل کنیم که بنیه معرفتی نسل جدید را تقویت کنیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های امروز نمازجمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: محور خانواده، زن خانواده است. خانواده کلمه مقدسی است و در تمام ادیان الهی مورد احترام است. در سال ۲۰۱۰ رابرت مورداک که یک غول رسانه‌ای صهیونیستی است در مصاحبه‌ای برای شکست ایران به سراغ خانواده باید برویم و زن خانواده باید در دستور کار قرار گیرد.

 وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مادران فعلی و آینده در قالب سریال‌ها و فیلم‌های نمایشی افزود: دشمن برای خانواده‌ها برنامه دارد. این سریال‌ها به دنبال سست نشان‌دادن بنیان خانواده، سخیف جلوه‌دادن شغل خانه‌داری و فرزندپروری، نفی تقیدات دینی، ترویج بی‌بندوباری، قبح‌زدایی از روابط خارج از خانواده، اشاعه پدیده فرزندان نامشروع و عادی‌سازی خیانت به همسر در برنامه‌های خود است.

 نماینده ولی‌فقیه در اهواز گفت: امروز اولین روز از ماه‌های حرام است. ماه ذی‌القعده، ماه ذی‌الحجه، ماه محرم و ماه رجب چهار ماه حرام هستند. عمل نیک در این چهار ماه، دوبرابر پاداش دارد و اگر عمل ناپسندی از انسان سر بزند، دوبرابر عقاب دارد. دیه در این ماه‌ها افزایش قیمت دارد. رعایت حرمت این ماه‌ها بسیار مهم است. چله‌گرفتن و مراقبت از اعمال توصیه شده در این ماه‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  نسبت به عوامل تزلزل خانواده هشدار داد و بیان کرد: باید ازدواج آسان را تبلیغ کنیم. آن‌قدر رسم و رسومات غلط در خانواده‌ها راه پیدا کرده است که امروز جوانان به‌سختی به ازدواج تن می‌دهند. شرط ازدواج، رشد است. باید ازدواج عاقلانه، بهنگام و ساده را تبلیغ کنیم. والدین باید از رسوم جاهلی مدرن پرهیز کنند.

وی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج سازندگی و روز دختر، عنوان کرد: امروز سالروز میلاد کریمه اهل‌بیت (س) حضرت فاطمه معصومه است. به فرموده پیامبر اکرم (ص) دختران، مهربان و مددکار پدر و مادر هستند. اهل انس و بابرکت هستند. دختر خوش تربیت و دلسوز، همدمی گران‌بها است. این نگاه را با نگاه غرب که نگاه ابزاری به دختر دارد، مقایسه کنید. یکی از مهم‌ترین آموزه‌های اهل‌بیت، محور کرامت است و مسلمانان باید دراین‌خصوص از یکدیگر سبقت بگیرند.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از