حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
نماینده ولی فقیه در شادگان:

رمز قدرت سپاه پاسداران مردمی بودن آن است

رمز قدرت سپاه پاسداران مردمی بودن آن است

نماینده ولی فقیه در شادگان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی امنیتی و نظامی است که مردمی بودن این نهاد، مهم‌ترین رمز قوت و قدرت آن محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحمن منصوری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی امنیتی و نظامی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و کشور است و علاوه بر دفاع همه‌جانبه از مرزهای کشور اسلامی، در همه عرصه‌ها بی‌منت و صادقانه پای‌کار است.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمل به سیره امامان در دفاع از دین اسلام است و دومین ویژگی آن مردمی بودن این نهاد است که مهم‌ترین رمز قوت و قدرت آن محسوب می‌شود.

 خطیب جمعه شادگان گفت: سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و اکنون که بیش‌از چهار دهه از فعالیت این نهاد گذشته همگی به نقش پررنگ و تأثیرگذار آن در عرصه‌های مختلف علمی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی واقفیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری بیان کرد: بسیج از نهادهای مردمی و متشکل از جوانان انقلابی و جان‌برکف این مرز و بوم است که ارتباط تنگاتنگی با مجموعه سپاه دارد. غیور مردان این دو نهاد با روحیه شهادت‌طلبی، ازخودگذشتگی و ایثاری که دارند در راه دفاع از انقلاب با تمام وجود ایستادگی و با دشمن مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سپاه بازوی معنوی ولایت فقیه است گفت: در مقابل فضای غبار آلودی که رسانه‌های غربی در زمینه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در پیش گرفته‌اند وظیفه سپاه، بسیج و حوزه‌های علمیه ارتقای بصیرت عمومی و روشنگری در بین مردم جامعه است.

 امام جمعه شادگان اظهار داشت: سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و اکنون که بیش‌از چهار دهه از فعالیت این نهاد گذشته همگی به نقش پررنگ و تأثیرگذار آن در عرصه‌های مختلف علمی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی واقفیم.

 امام جمعه شادگان اذعان کرد: نیروهای مسلح سپاه همواره پای کار آرمان‌های انقلاب و دفاع از کشور ایستاده‌اند و هر دشمن و اهریمنی را از فکر تجاوز به این کشور مأیوس و پشیمان می‌کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از