حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس آتش‌نشانی دزفول:

رودخانه دز جان جوان اهوازی را گرفت

رودخانه دز جان جوان اهوازی را گرفت

رئیس آتش‌نشانی دزفول گفت: جوان حدود ۳۶ساله اهل و ساکن اهواز هنگام شناکردن در رودخانه دز دچار حادثه شده و جان خود را ازدست‌داده بود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول؛ روح‌الله بهشتی‌فرد عصر پنج‌شنبه اظهار کرد: این حادثه امروز در بالادست رودخانه دز و در منطقه «تال خانی» اتفاق افتاد و گروه غواصی سازمان آتش‌نشانی به منطقه اعزام، و بلافاصله کار گشت‌زنی و غواصی آغاز شد.

 وی افزود: در این حادثه، جوان حدود ۳۶ساله اهل و ساکن اهواز هنگام شناکردن در رودخانه دز دچار حادثه شده و جان خود را ازدست‌داده بود.

 رئیس آتش‌نشانی دزفول گفت: جسد فرد غرق شده پس از عملیات غواصی توسط گروه غواصی حوالی «چم گلک» کشف، و از رودخانه خارج شد و پس از انتقال به پایین‌دست رودخانه «پارک برکه» در حضور نیروهای انتظامی به سازمان باغ بهشت انتقال یافت.

 بهشتی فرد از گروه غواصی سازمان که طی عملیات چهارساعته موفق به کشف جسد شدند نیز قدردانی کرد.

گرم‌شدن هوا، استقبال گردشگران از شناکردن در رودخانه دز را دوچندان کرده و این در حالی است که اکثر گردشگران اطلاع چندانی از نقاط حادثه‌خیز این رودخانه ندارند و تفریح آنها بعضاً به حادثه‌ای مرگبار ختم می‌شود.

 ساحل رودخانه دز در فصول گرم سال مملو از گردشگرانی است که از شهرهای مختلف استان خوزستان به دزفول سفرکرده و برای فرار از گرما به شنا در آن اقدام می‌کنند؛ برخی از آنان علاوه بر ناآشنایی به فن شنا، نسبت به شناکردن در نقاط حادثه‌خیز رودخانه دز که با تابلو مشخص است هم بی‌توجهی می‌کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از