حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام جمعه شهرستان ایذه مطرح کرد:

روز قدس تجلی وحدت جهان اسلام

روز قدس تجلی وحدت جهان اسلام

امام‌جمعه شهرستان ایذه گفت: در روز قدس مسلمانان امت اسلامی تمام‌قد به دفاع از مردم مظلوم غزه و آرمان‌های فلسطین خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید میثم موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نام‌گذاری شد، روز مقدسی که در سایه ابتکار امام راحل به‌عنوان یادگار ماندگار ایشان برای حمایت از فلسطین تعیین شد، تا مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

وی افزود: آنچه امروز در غزه می‌گذرد، جنایات کم‌نظیری در تاریخ بشریت است که از سوی رژیم منحوس اسرائیل صورت می‌گیرد و روز به روز چهره کریه و غیرانسانی این رژیم درنده‌خو را آشکارتر می‌کند و از دیدگاه هر انسان آزاده، منصف و باوجدانی یک جنایت تمام عیار و یک نسل‌کشی وقیحانه است و دل هر انسانی را صرف‌نظر از رنگ، نژاد، دین، مذهب و ملیت به درد می‌آورد.

امام‌جمعه شهرستان ایذه با بیان اینکه روز قدس حمایت از مردم فلسطین را ماندگار کرد، گفت: روز قدس، روز حمایت از انسانیت و مظلومیت است و مسلمانان امت اسلامی در این روز تمام‌قد به دفاع از مردم مظلوم غزه و آرمان‌های فلسطین خواهند ایستاد. بی‌شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی عنوان کرد: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد؛ بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امروز این صدا در دیگر نقاط جهان و در میان عدالت‌خواهان به‌صورت نمادی از حق‌خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ظلم و ستم ماندگار نیست، بیان کرد: روز جهانی قدس، به روز ترس استکبار جهانی از اتحاد و همبستگی مسلمانان تبدیل شده است و اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم نتیجه همین ترس است؛ اما باید دانست به‌زودی بنیان سست رژیم اسرائیل از ریشه نابود خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ایذه با بیان اینکه مردم ایذه در طول تاریخ همیشه در مقابل ظلم ایستاده و به دفاع از مظلوم پرداخته‌اند، بیان کرد: از مردم بیدار ایذه دعوت می‌شود تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه جنایت‌های وحشیانه و ضدبشری رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی در غزه و محکومیت شدید حمله رژیم تروریستی صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان ابراز نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی در پایان گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد به ثمر رسیدن این حماسه ماندگار در سایه برافراشته شدن حکومت حضرت مهدی (عج) باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از