حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

روز قدس فرصتی مغتنم برای انسان‌های صلح‌طلب است

روز قدس فرصتی مغتنم برای انسان‌های صلح‌طلب است

فرماندار شهرستان کرخه گفت: ما باید روز قدس را غنیمت بدانیم و باحضور خود در راهپیمایی با مشت‌های گره‌کرده بر دهان رژیم اشغالگر فلسطین بکوبیم.

  محسن ستاری‌فر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ پیرامون اهمیت حضور مردم در راهپیمایی قدس اظهار کرد: در چندماهه گذشته دست‌های به خون آغشته رژیم سفاک صهیونیستی و حامیانش، صحنه‌ای دهشتناک را رقم زده و جهان را در بهت و حیرت فروبرده است.

وی با اشاره به حملات مکرر صهیونیست‌ها به منازل مسکونی مردم بی‌دفاع غزّه و کشتار غیرنظامیان، خصوصاً حمله ناجوانمردانه به بیمارستان‌ها افزود: در این بازه زمانی دل تمام آزادگان جهان به درد آمده و لکه ننگ دیگری بر تاریخچه تاریک و خون‌آلود این رژیم پلید و ظالم نقش زده است.

 فرماندار شهرستان کرخه گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از روز نکبت تا به امروز جنایت‌ها و ظلم‌های بی‌شماری مرتکب شده است، اما بدون تردید جنایت حمله به بیمارستان مملو از زنان، کودکان معصوم زخمی و بیمار به‌عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم است و روسیاهی این رژیم و حامیان آن را برای همیشه در تاریخ بشر ماندگار خواهد کرد.

ستاری‌فر ادامه داد: همه حامیان جنایات این رژیم که با اعزام نیروی نظامی، ارائه انواع تسلیحات کشنده و حمایت‌های سیاسی در کشتارجمعی مردم غزه دست دارند، شریک و همدست جنایات ارتکابی این رژیم نامنحوس محسوب می‌شوند و باید در پیشگاه محاکم و در برابر وجدان بشری و تاریخ پاسخگو باشند.

ستاری‌فر روز قدس را فرصت مغتنمی دانست برای حضور همه انسان‌های صلح‌طلب و افزود: از مردم ولایت‌مدار کرخه درخواست می‌کنم در این روز با مشت‌هایی گره‌کرده حقیقت‌های کتمان شده حقوق بشر در فلسطین را فریاد زنند تا مرحمی بر دردهای بی‌پایان زنان و کودکان بی‌پناه فلسطین باشند .

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از