حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
زنگ ظفر و آغاز نصرالله در مدارس خوزستان
به مناسبت پاسخ قاطع موشکی ایران نواخته شد؛

زنگ ظفر و آغاز نصرالله در مدارس خوزستان

صبح امروز، زنگ ظفر و آغاز نصرالله در مدارس شهرهای مختلف خوزستان به مناسبت پاسخ قاطع موشکی ایران نواخته شد. این مراسم باهدف آشنایی دانش‌آموزان با جریان مقاومت و شخصیت‌های برجسته آن، به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، برگزار گردید.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ هم‌زمان با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، زنگ ظفر و آغاز نصرالله در مدارس استان خوزستان نواخته شد.

 این زنگ به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با جریان مقاومت و یادآوری شخصیت‌های برجسته‌ای مانند شهید سید حسن نصرالله برگزار گردید.

در این مراسم، بیش از ۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی با شادی و نشاط در خیابان‌ها و معابر شهرها حضور داشتند و به ابراز احساسات خود پرداختند.

 سردار میرعبدالرضا حاجتی در این تجمع به دانش‌آموزان اظهار کرد: امروز ما همان کشوری هستیم که سال ۵۷ با امام خود علیه طاغوت قیام کردیم.

 سردار میرعبدالرضا حاجتی نیز در این مراسم با تأکید بر قدرت و اراده نیروهای مسلح ایران، افزود: خدای خرمشهر، خدای لبنان هم است و وعده الهی حق است. امروز فرزندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کردند که ایران مقاوم پایدار و استوار در برابر هرگونه ظلم ایستاده و از حق مظلومان همیشه دفاع می‌کند.

 این رویداد نشان‌دهنده عزم و اراده نسل جوان ایران برای ادامه راه مقاومت و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از