حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
ساخت مخزن آبرسانی شهرستان ایذه به پایان رسید

ساخت مخزن آبرسانی شهرستان ایذه به پایان رسید

معاون طرح‌ها در شرکت نصب و تعمیر نیروگاه‌های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان گفت: ساخت این مخزن مشکل عدم پیوستگی تأمین آب شرب مردم شهرستان ایذه را مرتفع نموده و عدم قطعی و تأمین آب شرب به‌صورت دائم را در پی خواهد داشت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان؛ مراد نیک‌بخش اظهار کرد: این مخزن از نوع بتنی و در ابعاد ۹۰ در ۵۵ متر و در زمینی به وسعت پنج هکتار ساخته شده است که عملیات اجرایی شامل بیش از ۵ هزار مترمکعب خاک‌برداری در زمین سنگی، بیش از ۶ هزار مترمکعب انواع بتن بوده و در ساخت آن بیش از ۵۵۰ تن میلگرد و آهن‌آلات به همراه کلیه شیرآلات و خطوط لوله ورودی و خروجی استفاده شده است.

وی افزود: این طرح با تلاش و همت نیروهای شرکت تعمیرات و همچنین دستگاه نظارت و سازمان آب و برق خوزستان به‌عنوان کارفرما انجام و با برنامه زمان‌بندی کمتر از زمان تعیین شده اولیه، با سعی و تلاش مضاعف با توجه به شرایط تنش‌های آبی آماده بهره‌برداری آزمایشی است.

 معاون طرح‌ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان گفت: ساخت این مخزن مشکل عدم پیوستگی تأمین آب شرب مردم شهرستان ایذه را تا حد بسیار زیادی مرتفع نموده و عدم قطعی آب و تأمین آب شرب به‌صورت دائم را در پی خواهد داشت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از