حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

سارقان مسلح احشام در رامشیر دستگیر شدند

سارقان مسلح احشام در رامشیر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی سرقت مسلحانه احشام در یکی از مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از نیرو انتظامی شهرستان رامشیر؛ سرهنگ فرهاد شاکرمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی سرقت مسلحانه احشام در یکی از مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چندین گروه عملیاتی و تخصصی و هدایت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان، مأموران به محل وقوع سرقت اعزام و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی باند چهار نفره سارقان مسلح احشام شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز با قانون به کارگیری سلاح و در آتش متقابل یکی از سارقان به هلاکت می‌رسد و سه نفر دیگر مجروح می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر با عنوان اینکه متهمان مجروح در بیمارستان در حال مداوا می‌باشند، بیان کرد: دراین عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۲۰ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه کلت کمری به همراه هشت فشنگ جنگی، دو عدد گوشی تلفن همراه مسروقه و یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک سرقتی پراید کشف شد.

 سرهنگ شاکرمی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، عنوان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهد شد.

خبرنگار/ ابوالفضل فریدی‌فر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از