حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

سعید جلیلی از جنس شهید رئیسی است

سعید جلیلی از جنس شهید رئیسی است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سعید جلیلی از جریان انقلابی و شبیه‌ترین گزینه به شهید رئیسی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله حیدری در جلسه هم‌اندیشی که در جمع شیوخ و بزرگان عشایر عرب خوزستان و در حوزه علمیه الغدیر اهواز برگزار شد ضمن تشکر از حضور پرشور ملت همیشه در صحنه ایران و علی‌الخصوص مردم ولایت‌مدار خوزستان در انتخابات اظهار کرد: خداوند را شاکرم که بارها از طریق تریبون‌های گوناگون توانستم صدای مردم باشم و مطالبات آن‌ها را به گوش مسئولان برسانم.

وی افزود: هر چند که مسئولان با هم فرق دارند، برخی از جنس آیت‌الله رئیسی هستند که گوش شنوایی برای مطالبات مردم داشتند و در جا اقدام به حل مشکلات می‌کردند و برخی مانند مسئولان دولت‌های قبل از آیت‌الله رئیسی که حتی یک‌بار هم حاضر نشدند قرار ملاقاتی به ما بدهند و ما را مجبور کردند که از تریبون‌های نمازجمعه و حتی مجلس خبرگان برای گفتن مطالبات استفاده کنیم.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بحث مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف شرعی است. مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح نه‌تنها مصالح مردم ایران را تحت‌تأثیر خواهد داد، بلکه بر مصالح تمام ملت‌های مسلمان و منطقه مؤثر خواهد بود.

حیدری با اشاره به نتیجه انتخابات و کشیده شدن آن به مرحله دوم بیان کرد: این انتخابات، انتخاب بین دو شخص نیست؛ بلکه انتخابی بین دو جریان فکری و اعتقادی است. هدف اصلی جریان انقلابی، خدمت به مردم، حفظ ولایت، صیانت از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است که آیت‌الله رئیسی بهترین مثال برآمده از این جریان بود.

وی به شرح جریان دوم پرداخت و بیان کرد: شاید شخص کاندید جریان دوم از لحاظ صلاحیت هیچ موردی نداشته باشد؛ اما با یک نگاه به اشخاص اطرافش می‌توان متوجه شد که بسیاری از سران فتنه سال ۱۳۸۸ و اشخاصی با سوابق غیرانقلابی، در گروه ایشان قرار دارند که این خود جای تأمل دارد.

حیدری تصریح کرد: سعید جلیلی از جریان انقلابی است و از جنس شهید رئیسی عزیز است؛ لذا بر ما و شما سران بزرگ عشایر واجب است که برای مردم تبیین کنید تا خدایی ناکرده در انتخاب دچار شک، تردید و اشتباه نشوند و این بار با حضور پررنگ‌تر پای صندوق‌های رأی، نگذارند دوباره دولتی سر کار بیاید که کشور را از مسیر پیشرفت و آبادانی باز دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از