حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
با شهدا؛

سلاح اصلی ما ایمان است

سلاح اصلی ما ایمان است

شهید منصور نمدمال زاده در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: برادران سلاح ایمان را همچنان در دست داشته باشید و با این سلاح بجنگید، تا زمانی که دست متجاوزان را از میهن اسلامی‌مان و از قدس عزیز آزاد سازید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ شهید منصور تقی نمدمال‌زاده یکم فروردین ۱۳۴۳، در شهرستان اندیمشک چشم به جهان گشود. پدرش محمدحسین و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم شهریور ۱۳۶۰، در دهلاویه به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است. مزار یادبود وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

متن وصیت نامه شهید منصور تقی نمدمال زاده:

با سلام و درود بیکران به رهبر انقلاب امام خمینی و امت شهیدپرور ایران، با سلام به شهیدان به‌خون‌خفته ایران. ای امام، ای نماینده امام زمان ای رهبر مستضعفان جهان ما جوانان ایران تا زنده‌ایم نخواهیم گذاشت هیچ ابر پوشالی به این سرزمین اسلامی و شهیدپرور ایران برسد مگر اینکه از روی جنازه‌های ما بگذرد.

با مشت‌های گره‌خورده بر دهان دشمنان خواهیم کوبید

امت مسلمان ایران با مشت‌های گره‌کرده خود بر دهان آمریکای جنایت‌کار و فرزندان ناخلفشان این منافقین از خدا بی‌خبر چنان بکوبید که دیگر نتوانند علیه این انقلاب توطئه کنند و خدای ناکرده امام امت را ناراحت سازند ابرقدرت‌ها باید بدانند که به یاری خدا و با رهبری امام امتمان ملت‌های مستضعف جهان بیدار شده‌اند و دیگر نخواهند گذاشت که دستشان به یک وجب خاک مقدسشان بیفتد.

راه من راه اسلام است

خانواده عزیزم راهی که من رفته‌ام راهی برای اسلام و قرآن  است؛ بنابراین برای من ناراحت نباشید. برادران و خواهران عزیزم به مادرم دلداری دهید و به مادرم بگوئید مرا حلال کند و شیون و زاری نکند. برادران سلاح ایمان را همچنان در دست داشته باشید و با سلاح خدائی بجنگید، تا زمانی که دست متجاوزان را از میهن اسلامی‌مان و از قدس عزیز آزاد سازید. به امید پیروزی حق بر باطل.

پیامی به پدران و مادران سرزمینم

پدران عزیز جلوی فرزندان خود را که به بسیج و سپاه می‌روند نگیرید؛ چون راه خدا و پیامبر و رسول‌الله است. به تمام دوستان و آشنایان و به همشهریان عزیز بگوئید هر که از من بدی دیده است مرا حلال کند. خداوندا تو را به شکوه و عظمتت قسم می‌دهم امام امت خمینی بت‌شکن را تا انقلاب مهدی نگه‌ دارد و در ضمن من مالی و اموالی ندارم. دارائی من همان ارثیه پدریم را به مستضعفین بدهید و از هر کس هر چیز که می‌خواهم حلالشان باد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از