حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دزفول؛

سوداگر مرگ و فروشنده سلاح غیرمجاز دستگیر شد

سوداگر مرگ و فروشنده سلاح غیرمجاز دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: با همکاری سربازان گمنام امام‌زمان (عج) موفق به شناسایی محل مخفیگاه و حضور فرد مجرم گردیده که پس از صدور دستور قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر نمودند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول؛ مهدی آماده اظهار کرد: در پی گزارش و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان دزفول مبنی بر فروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز در سطح شهرستان، موضوع دستگیری فرد مجرم به‌صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

 وی افزود: این دادستانی با همکاری سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات قضایی، فنی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل مخفیگاه و حضور فرد مجرم گردیده که پس از صدور دستور قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر نمودند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز و مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از محل مخفیگاه متهم، بیان داشت: در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط مقام قضایی رسیدگی‌کننده به پرونده متهم، وی به بزه خریدوفروش مواد مخدر و سلاح غیرمجاز معترف گردید.

 وی با اشاره به اینکه خط‌قرمز این دادستانی مبارزه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و سالب امنیت عمومی می‌باشد، بیان کرد: دراین‌خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم با قرار تأمین کیفری متناسب به زندان معرفی و تحقیقات تکمیلی دراین‌خصوص ادامه دارد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از