حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در آستانه کنگره تاریخی شهدای خوزستان؛

سیره شهدا را الگوی جوانان قرار دهید

سیره شهدا را الگوی جوانان قرار دهید

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: بزرگداشت شهدای عزیز و احیاء یاد و نام آنان را خداوند توفیق آن را به شما عنایت کرده است ازاین رو باید سعی شود فرهنگ عمومی و شخصیت آنان را الگوی جوانان خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگارشبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در پانزدهمین نشست کنگره شهدای خوزستان با حضور روابط عمومی دستگاه‌های استان گفت: در آستانه برگزاری دومین کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان هستیم که در ۱۷ اسفند ماه با حضور خانواده شهدا و مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: بزرگداشت شهدای عزیز و احیاء یاد و نام آنان وظیفه‌‌ای مقدس است که خداوند توفیق آن را به شما عنایت کرده است ازاین رو باید سعی شود سیره‌ این بندگان شایسته‌ی خدا را، فرهنگ عمومی و شخصیت آنان را الگوی جوانان خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه روابط عمومی‌های استان فضای دستگاه‌ها و سازمان‌ها را معطر به نام ویاد شهدا کنند، گفت: ادارات باید فضاسازی همراه با عکس و وصیت‌نامه شهدا و کلام امام مناسب با دهه‌فجر در محیط آماده کنند که این فضا به خوبی دیده شود و فضای ادارات را تغییر دهد و ماندگاری داشته باشد.

 شاهوارپورادامه داد: کتاب از مواردی است که باعث تقویت فرهنگ دینی و علمی جامعه می‌شود. در بخش هنری مستندها و فیلم‌ها و انیمیشن‌های پرمحتوایی همچون نبرد مکانیزم دست‌های ناپیدا و سردار هاشمی با موضوع دفاع مقدس تولید شده که در این زمینه بسیار اثرگذار است.

وی تکریم ارباب و رجوع را از دیگر کارکرد‌های دستگاه‌ها دانست و بیان کرد: این حرکت جز اقداماتی است که شهدا آن را دنبال می‌کردند و از این رو بسیار اهمیت دارد.

شاهوارپور افزود: همه دستگاه‌های‌ استان باید برای برگزاری این کنگره همکاری لازم رو داشته باشند تا کنگره مهم و تاریخی در استان رقم بخورد.

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقان را تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از