حالت تاریک
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

کشتی‌گیران خوزستانی شایسته حضور در المپیک پاریس

کشتی‌گیران خوزستانی شایسته حضور در المپیک پاریس

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به استعداد و ظرفیت جوانان خوزستانی، این شایستگی برای استان ما وجود دارد که از ۶ وزن حاضر در المپیک پاریس، پنج نفر سهمیه استان خوزستان باشد.

حمید بنی‌تمیم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: میزبانی چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جهان‌پهلوان تختی به استان خوزستان داده شد.

وی افزود: برگزاری این دوره از مسابقات در استان خوزستان فرصتی برای ارائه ظرفیت‌ها و استعدادهای استان را فراهم می‌کند و از سوی دیگر باتوجه‌به نزدیک بودن زمان برگزاری مسابقات المپیک فرصتی در اختیار جوانان این استان قرار داده خواهد شد تا خود را محک بزند و استعدادهای خود را به کادر فنی تیم‌های ملی نشان دهند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیرامون میزان سهمیه حضور خوزستانی‌ها در المپیک پاریس گفت: باتوجه‌به تلاش‌های فدراسیون کشتی، رئیس هیئت کشتی شهرستان اهواز، مربی‌ها و خانواده‌های کشتی‌گیران این شایستگی برای استان ما وجود دارد که از ۶ وزن حاضر در المپیک پاریس، پنج نفر سهمیه استان خوزستان باشد.

بنی‌تمیم با اشاره به آغاز تغییر در زیرساخت‌های ورزش کشتی در سطح استان، بیان کرد: از اقدامات انجام شده در این زمینه می‌توان به مراحل پایانی ساخت خانه کشتی ایذه، بهره‌برداری از خانه کشتی پهلوان امین میرزازاده، اختصاص تعداد زیادی تشک کشتی به شهرستان‌های صاحب‌نام، تخصیص اعتبار به پنج شهرستان به‌منظور توسعه زیرساخت‌ها، رسیدگی به سیستم خنک‌کنندگی خانه کشتی یک و دو اهواز و رفع مشکل اضافه بنای خانه کشتی اندیمشک اشاره کرد.

وی ضمن تشکر ویژه از استانداری خوزستان، شرکت نفت، صنایع فولاد، هیئت کشتی و همه عزیزانی که پای‌کار بودند گفت : کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات در سطح بسیار خوبی انجام گرفت.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از