حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه آبادان:

مشارکت در انتخاب ادامه‌دهنده راه شهداست

مشارکت در انتخاب ادامه‌دهنده راه شهداست

امام‌جمعه آبادان گفت: مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح، ادامه‌دادن راه شهدای خدمت و در واقع رأی آری به انقلاب اسلامی است و موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون مشارکت در انتخابات اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات تضمین و تثبیت‌کننده عزت، اقتدار و امنیت ملی است و در واقع رأی آری به انقلاب اسلامی است.

وی یکی از مؤلفه‌های سنجش نامزدها را رعایت اخلاق انتخاباتی دانست و افزود: اگر انتخابات بر محور اخلاق باشد بدون شک مایه اعتلا و آبروی ملی خواهد شد و طرف‌داران نامزدها باید تلاش کنند تا با رفتار و گفتار پسندیده خود که بیانگر شاخصه اخلاقی نامزد موردنظرشان است، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی و مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

امام‌جمعه آبادان شهید رئیسی را نمونه بارز یک رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر، ولایی، پرتلاش، دلسوز و جهادی دانست و گفت: مردم دقت کنند در انتخابات هشتم تیرماه زمام ریاست‌جمهوری کشور را به دست کسی بسپارند که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی بیان کرد: ملت ایران در همه صحنه‌های دفاع از نظام ایستاده و برخلاف القائات منفی دشمنان این مرزوبوم، نظام جمهوری اسلامی همواره پشتوانه مردمی خود را حفظ کرده است و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح، موجب یأس و ناامیدی دشمنان است. 

وی عنوان کرد: خون بسیاری از جوانان این مرزوبوم پای انقلاب و نظام ریخته شده و افرادی برای کشور ایثار و جهاد کردند که اکنون کشور ایران در این برهه از زمان به آسایش و امنیت رسیده است.

خطیب جمعه آبادان ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات، ادامه‌دادن راه شهدای این مرزوبوم به‌ویژه شهدای خدمت است و تکلیف این است که برای پاسداشت خون‌های به زمین ریخته شده، انتخاباتی با حداکثر مشارکت رقم زده شود و بر ما تکلیف است که از دیگران برای حضور در انتخابات، دعوت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین غبیشاوی حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیرماه را ادامه حماسه‌های آنان در عرصه‌های مختلف دانست و اضافه کرد: امیدواریم مردم آگاه و فهیم ایران با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح در جهت تحقق اهداف انقلاب گام بردارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از