حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

شمیم عطر شهدا در ماهشهر پیچید

شمیم عطر شهدا در ماهشهر پیچید

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور قشر‌های مختلف مردم در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ جوانان و نوجوانان دختر و پسری که برای بدرقه شهدای گمنام جنگی که آن را درک نکرده‌اند، آمده‌اند و چشمانشان هر لحظه در غم گمنامی حضرت زهرا و شهدا تر می‌شود.

 عاشقان شهدا گرداگرد شهید حلقه زده‌اند.نام حضرت مادر و بودن در کنار شهید گمنام، حال غریبی دارد، شهیدی که نمیدانی نامش چیست؟ چند ساله بوده؟ مادرش کجاست؟ هنوز منتظر است؟ یا با همان چشم به راهی از دنیا رفته؟‌ اما اینجا، همه این زنان آمده‌اند تا برای این شهدا مادری کنند، فقط آوردن نام شهید گمنام توسط مجری مراسم کافی است تا صدای جمعیت و زنان به گریه و ذکر یا زهرا بلند شود. 

مردم یک به یک به تابوت‌ نزدیک می‌شوند بر آنها دست می‌کشند پارچه‌ای تبرک می‌کنند و لحظاتی سر بر تابوت شهید اشک می‌ریزند. تصاویر حاج‌قاسم در دستان مردم و رو به دوربین‌های اطراف مسیر ‌بالا گرفته می‌شوند.

 قشر‌های مختلف مردم قدرشناس بندر ماهشهر و بندر امام خمینی در مراسم باشکوه تشییع  پیکر مطهر شهید گمنام در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی خضور دارند.

مردم قدرشناس امروز با حضور گسترده خود در این مراسم، بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و شهدای ایران اسلامی تجدید میثاق کردند تا به جهانیان ثابت کنند که به تأسی از شهدا و با الگوپذیری از بانوی دوعالم، در راه دفاع از انقلاب آماده‌ و در صحنه حضور دارند.

پیکر مطهر این شهید گمنام پس از تشییع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به خاک سپرده می‌شود.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از