حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند

نمایندگان در انتصابات دخالت نکنند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: نمایندگان مجلس در معرفی افراد صالح و عالم برای مدیریت در استان هم‌فکری و مشورت دهند؛ اما دخالت نکنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد پنجشنبه در شورای اداری خوزستان در محل سالن شهید هاشمی استانداری اظهار کرد: شهرستان‌هایی همچون شادگان و امیدیه مشکلات زیادی در تأمین آب کشاورزی دارند.

 وی افزود: مدیران مربوطه و فرمانداران باید به‌گونه‌ای اقدامات لازم را انجام دهند که آب موردنیاز کشاورزی در بالادست و پایین‌دست به طور یکسان تقسیم شود. 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به نحوه عملکرد شهردارها ادامه داد: شهردارها نباید پشت‌میزنشین باشند و باید به‌صورت میدانی مشکلات شهر را بررسی کنند.

وی بیان کرد: الزامی است که شهرداران برای افزایش رضایتمندی مردم مشکلات شهر را احصا و برطرف کنند.

 انجام بسترسازی لازم برای برگزاری انتخابات

موسوی‌فرد عنوان کرد: بسترسازی لازم برای انتخابات به‌منظور حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح که از انتظارات رهبر معظم انقلاب است باید فراهم شود.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به وضعیت رشد جمعیت ادامه داد: اگر جمعیت با همین نرخ رشد پیش برود تا ۱۵۰ سال آینده دچار مشکلات بسیار بزرگی خواهیم شد.

 وی بر تبلیغ ازدواج آسان تأکید کرد و افزود: میزان طلاق بسیار نگران‌کننده است به همین دلیل در شهرستان‌ها گروه‌هایی برای کاهش و جلوگیری از طلاق تشکیل شود.

موسوی‌فرد با بیان اینکه تأمین آب شرب روستایی باید به یک دغدغه در استان تبدیل شود اظهار کرد: باید در هر صورت حتی به‌صورت سیار آب شرب موردنیاز مردم در روستاها تأمین شود.

 نمایندگان مجلس در به‌کارگیری مسئولان دخالت نکنند

 حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: نمایندگان مجلس همچون فرمایشات رهبر معظم انقلاب در به‌کارگیری مسئولان دخالت نکنند.

 وی گفت: نمایندگان مجلس در معرفی افراد صالح و عالم برای مدیریت در استان هم‌فکری و مشورت دهند؛ اما دخالت نکنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از