حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با شهدا؛

شهيد راه حق و عدالت باشید

شهيد راه حق و عدالت باشید

شهید مهدی شاکور در قسمتی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: افتخار است برای جهادگری که در راه خدا کشته شوبد و در راه حسین گام گذارید.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید مهدی شاکور یکم فروردین ۱۳۴۱، در شهرستان اندیمشک چشم به جهان گشود. پدرش عبدالمحمد و مادرش روبخیر نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم اسفند ۱۳۶۲، در طلاییه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و پس از تفحص، در بهشت زهرای زادگاهش به خاک سپرده شد. مزار یادبود وی در همان شهرستان واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید مهدی شاکور:

بدان که مرگ در راه خدا حیات‌بخش است مرگ آخر زندگی نیست. ما می‌خواهیم که قدس را نجات بدهیم؛ لکن بدون نجات کشور عراق از این حزب منحوس نمی‌توانیم.

ملت مظلوم عراق چشم به رهبری ایران دارد

ای امام عزیز! مردم عاشق‌پیشه و خانواده‌های شهدای ما در عشق به زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) و دیگر ائمه بزرگوارمان می‌سوزند و در انتظار سقوط رژیم بعثی صهیونیستی صدام می‌باشند و ملت مظلوم عراق هم چشم به نصر الهی و رهبری‌های پیامبرگونه آن حضرت دارند؛ بلکه هر چه زودتر این کشور اسلامی از دست این جنایت‌کاران بعثی عراقی رهایی یابند.

همه با هم به‌سوی قدس حرکت کنیم

و دو ملت ایران و عراق در کنار هم برادروار در سایه قرآن کریم و اسلام عزیز به زندگی شرافتمندانه خود ادامه دهند وبا هم به‌سوی قدس حرکت کنیم و تا سرزمین‌های اشغالی مسلمین آواره فلسطین به‌پیش روند و آن‌چنان به صهیونیسم و امپریالیسم جهانی درس تلخی دهند که دیگر خیال تجاوز به مسلمین را در سر نپرورند و اعمال جنایت‌کار را در منطقه خصوصاً دولت‌های مرتجع عرب که باعث ذلت و خواری مسلمین گردیده است از صفحه روزگار براندازند.

مرگ حق است پس در راه خدا بمیرید

حال برادران و خواهران و خانواده عزیزم هیچ نگران نباشید البته انسان را خداوند کریم یک موقع به دنیا خلق می‌کند و یک لحظه هم جان را از او می‌گیرد و این بهتر است که در رختخواب نمیریم. برادر جان عبدالرحمن و مصطفی، هم اکنون که این وصییت‌نامه را می‌نویسم در میان چادر در کنار دوستان و آشنایان می‌باشم و با چند تا از برادران فعلاً هم سنگر هستیم.

شهید راه حق و عدالت باشید

برادرجان با تمام بچه‌ها با هم خوب و مهربان باشید چون‌که این دنیای فانی گذشتنی است و وفا ندارد و افتخار است برای جهادگری که در راه خدا کشته شود و در راه حسین گام گذارد و مانند علی‌اکبر به شهادت برسد و مثل قاسم تازه‌داماد شهید راه حق و عدالت گردد.

صبر پیشه کنید که خدا با صابران است

خداوندا مرا به رحمت خودت بپیوند و از سر گناهانمان درگذر و اسلام عزیز و قرآن را پایدار بفرما. سلام مرا به همه دوستان و آشنایان برسانید و از خواهرانم می‌خواهم مانند حضرت زینب(س) صبر را پیشه کنند که خداوند با صابران است و هیچ‌گونه گریه‌زاری نکنید از قول من صورت روح‌الله برادر کوچکم را ببوسید و تک‌تک شما را از راه دور دعا و سلام می‌رسانم و از خداوند می‌خواهم که رهبر کبیرمان امام خمینی را تا انقلاب مهدی نگهدارد.
 
 والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته
 و من االله التوفیق

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از