حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرماندار شادگان مطرح کرد:

رئیسی رئیس‌جمهور نبود خادم ملت بود

رئیسی رئیس‌جمهور نبود خادم ملت بود

فرماندار شادگان گفت: آیت‌الله رئیسی تنها در اندیشه بهبود وضعیت مردم بود و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ جمال صالح‌زاده روز یکشنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان که در فرهنگ‌سازی ملافاضل سکرانی برگزار شد، اظهار کرد: اخلاص در عمل، مدیریت جهادی، انقلابی و خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی بود و این خصوصیات از ایشان یک مدیر جهادی ساخته بود.

 وی افزود: آیت‌الله رئیسی به مردم عشق می‌ورزید، خدمت‌گزاری به آنها برایش شیرین بود، شب و روز نمی‌شناخت و در همین راه، محبوب دل‌ها، آسمانی و جاودان شد.

 فرماندار شادگان بیان کرد: آیت‌الله رئیسی تنها در اندیشه بهبود وضعیت مردم بود و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرد.

صالح‌زاده گفت: شهید جمهور و یارانش در اقصی‌نقاط کشور خدماتی ارزنده و برجسته‌ای از خود بر جا گذاشتند و اهداف امامین انقلاب و شهدا را به‌خوبی درک کرده بودند.

 وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران مسئولیتش در ریاست‌جمهوری با مبارزه با فساد به دنبال اجرایی‌کردن خواسته مقام معظم رهبری از دولت بود.

 فرماندار شادگان گفت: ولایت‌مداری رئیس‌جمهور شهید کم‌نظیر بود و او خود را سرباز ولایت می‌دانست و در راه از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

صالح‌زاده اافزود: خادم‌الرضا (ع) رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت مخلصانه، صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد.

 وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور تمام‌وقت برای مملکت جهاد کرد و شب و روز نشناخت و شهید راه خدمت شد و مردم شادگان هیچگاه خاطره حضور وی در این شهرستان را از خاطر نخواهند برد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از