حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
در اهواز؛

شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است

شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران گفت: رعایت ملاحظات شرعی و مردانگی شهید سلیمانی زبانزد عام و خاص بود و هر جا می‌رفت امنیت را تولید و مردمی می‌کرد و باید گفت کارآیی و اثرگذاری شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در اجتماع بزرگ بیمارستان نفت درمحل تغسیل سردار سلیمانی، اظهار کرد: آمریکا در زدن سردار سلیمانی دچار دو اشتباه محاسباتی و فریب اطلاعاتی شد؛ اشتباه محاسباتی آمریکا این بود که با تحرکات آبان ۹۸، تصور نمی‌کرد نظام از پشتوانه مردمی برخوردار باشد و اگر حاج قاسم را بزند کسی صدایش در نمی آید. اشتباه فریب اطلاعاتی آمریکا نیز این بود که سازمان سیا و تندرویان وابسته به آن می گفتند سلیمانی دارد وارد بغداد می‌شود و عملیات قرار است انجام دهد در حالی‌که اصلا ماموریت سردار کاملا غیرنظامی بود. اگر آمریکایی‌ها نتیجه شهادت ایشان را می دانستند تردید نکنید به هیچ وجه، دست به چنین حماقتی نمی زدند هر چند داغ سنگینی بر دل همه گذاشت اما شاید پاداش سردار دلها همین شهادت بود.

وی افزود: سردار سلیمانی توسط شقی‌ترین افراد و با فجیع ترین حالت به شهادت رسید تا امت اسلامی پرچم دشمن را گم نکند و مانند شیشه ای که شکست تیزتر شد، انسجام و اتحاد بین امت اسلامی و مردم ایران بیشتر و پایه های انقلاب مستحکم تر گردید، در این راستا نیز بیداری جهانی ایجاد و زمینه مناسبی برای ضربه زدن به آمریکایی ها در مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت.

سردار خادمی به تشریح ابعاد و ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی پرداخت و شهامت، شجاعت، انقلابی بودن و پایبند بودن به اصول نظام، عدم تردید در تبعیت از ولایت فقیه، پیگیر و خستگی ناپذیر بودن، به فکر مردم بودن، هوشیار و باتدبیر بودن و اخلاص را از خصوصیات ایشان برشمرد و گفت: رعایت ملاحظات شرعی و مردانگی شهید سلیمانی زبانزد عام و خاص بود و هر جا می‌رفت امنیت را تولید و مردمی می‌کرد و باید گفت کارآیی و اثرگذاری شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر شد.

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی اسطوره آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی بود، تاکید کرد: «ایشان آزادی را برای همه می‌خواست. در آرمان‌ حاج‌قاسم آزادی شیعه و اهل تسنن همسان بود. آزادی ایزدی و مسیحی و اهل سنت همانقدر مهم و ارزشمند بود که آزادی شیعه اهمیت داشت. آرمان سردار سلیمانی آزادی همه انسان‌ها و رها شدن از زیر یوغ استعمار و استکبار بود و برای تحقق آن مجاهدت کرد.»

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در شرایط جنگی و تصمیمات مهم با عقل پیش می‌رفت و در میدان با رفاقت و دوستی با قلبش رفتارمی‌کرد،ادامه داد: روابط میان عقل و قلب کار دشواری است که کسی جز حاج قاسم سلیمانی قادر به انجام آن نیست، شهید حاج قاسم سلیمانی با لقب سردار دلها و شخصیت و چهره بین المللی خود مختص به ایران نیست و از اقصی نقاط دنیا و اکثرا کشورهای مسلمان ارق و تعصب خاصی به سید الشهدای مقاومت دارند.

این مقام نظامی اضافه کرد: سردار سلیمانی ازجمله فرماندهانی بود که به دلیل سلوک عارفانه و اخلاق خاص بین نیروهای رزمنده و خانواده آن‌ها در پشت جبهه به‌شدت محبوب بود، علاوه بر این‌یکی از توفیقات بزرگ حاج قاسم در جنگ این بود که توانست مدافعان حرم را بسیج کند و به‌خوبی از ظرفیت آن‌ها برای پیشبرد اهداف جنگ بهره ببرد.

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران افزود:  با توجه به نگاه سردار سلیمانی به انقلاب اسلامی، آرمان‌های انقلاب و شناخت عمیقی که از تفکر امام و رهبری داشت می‌توان گفت او به‌صورت توأمان آرمان استکبارستیزی و مردم‌داری را باهم داشت؛ شناخت سردار سلیمانی از دشمن و سیاست دشمن در قالب آمریکا و اسرائیل، در قالب گروه‌های تکفیری مثل داعش و القاعده مثال‌زدنی بود.

سردار خادمی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی به تمام دنیا ثابت کرد که قدرت آمریکا روبه افول است، ادامه داد: روزی آمریکا فکر می‌کرد می‌تواند کشور را از پا دربیاورد. بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این در شرایطی بود که انقلاب تازه پیروز شده بود، اما به جایی نرسید و امروز در حوزه براندازی به این نتیجه رسیده است که به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و به دنبال یارگیری است.

 پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از