حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده سپاه خوزستان مطرح کرد:

رأی‌اولی در انتخابات نقش‌آفرینی کنند

رأی‌اولی در انتخابات نقش‌آفرینی کنند

فرمانده سپاه خوزستان گفت: حضور دانش‌آموزان رأی‌اولی در انتخابات، تضمین آینده کشور است.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ سردار حسن شاهوار پور پیش از ظهر امروز در یادمان شهید هاشمی با حضور در همایش رأی اولی‌ها، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نوجوانان نقش محوری داشتند، هنگام جنگ تحمیلی نیز با اشتیاق؛ خود را به جبهه‌های جنگ رساندند؛ نوجوانانی که علی‌رغم سن کم و جثه کوچک توانستند با ایثار و فداکاری کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.

وی با بیان اینکه شهید حسین فهمیده نماینده این قشر است، افزود: به کمک جهاد تبیین دانش‌آموزان ایران باید با گذشته کشورمان آشنا شوند و بدانند که می‌توانند بهتر از گذشته نقش‌آفرینی کنند.

سردار شاهوارپور گفت: انتخابات یازدهم اسفندماه از آزمون‌هایی است که دانش‌آموزان باید در آن نقش‌آفرینی کنند و خود را محک بزنند و رأی اولی‌ها می‌توانند با حضور پرشور خود در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت کنند.

 فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه درس‌خواندن، نشاط و جوانی دانش‌آموزان برای آینده کشور ایران ضمانت محسوب می‌شود، گفت: در این دوره از انتخابات در حدود ۶۰ هزار رأی‌آوری داریم که با مشارکت آن‌ها در انتخابات، آینده کشور تضمین خواهد بود.

وی با اشاره به اردوی راهیان پیشرفت عنوان کرد: در این زمینه جلسات مشترکی با آموزش‌وپرورش انجام‌گرفته است و هماهنگی‌های خوبی انجام شده است. تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در راهیان پیشرفت بسیار زیاد است و می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

 شاهوار پور ادامه داد: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها می‌توانند با پیشرفت‌های ایران آشنا شوند و احساس خودباوری در آن‌ها تقویت شود و بتوانند برای آینده ایران نقش‌آفرینی کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از