حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

سال‌ها آرزوی مرگ برای ایرانیان

سال‌ها آرزوی مرگ برای ایرانیان

جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ مهدی بهنامی در یادداشتی نوشت: پوریم در لغت به معنای قرعه یا قرعه‌کشی است. قرعه‌ای که به‌زعم صهیونیست‌ها، از جانب خداوند برای کشتار دشمنان یهودی‌ها معین شده است. آنها در سیزدهمین روز ماه اول سال پس از قتل‌عام گسترده ایرانیان در دوره خشایارشاه این نام را بر این روز گذاشتند.
در دوره خشایارشاه فردی به نام استر که یهودی‌الاصل بود با پنهان‌کردن آیین خود و نفوذ در دربار شاه خود را آن‌قدر به شاه نزدیک کرد تا با عنوان همسری شاه، هامان صدراعظم شاه که درگیر و دار برای دریافت مالیات و قانون‌گریزی یهودیان بود را از بین ببرد. استر با قتل هامان، فرصت را برای قتل‌عام ایرانیان توسط یهودیان ایجاد کرد.

در روز پوریم یهودیان با حمله به خانه‌های ایرانیان، مردان، زنان و کودکان را به قتل رسانده و نسل‌کشی اعجاب‌انگیزی به راه انداختند. پس از این قتل‌عام ایرانیان، یهودیان جشن و پایکوبی برپاکرده و به شکرانه غلبه بر ایرانیان و ریختن خون دشمنان قوم یهود، آن را عید اعلام کرده و روزه می‌گیرند.

جشن پوریم با توجه به حجم خشونت بالای علیه ایرانیان این سال‌ها توسط صهیونیست‌های اسرائیلی بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گرفته و حالا سال‌هاست که در این به اصطلاح عید نسل‌کشی، جشن و پایکوبی‌های سفت و سختی انجام می‌دهند. حتی برخی از آن‌ها در این جشن به یاد آن وحشی‌گری خون می‌نوشند!

اگرچه در هر نقطه‌ای که یهودیان صهیون در دنیا وجود دارند، هر ساله این جشن هم‌زمان با روز طبیعت «سیزده بدر» برگزار می‌شود؛ اما در اسرائیل اوضاع وخیم‌تر است. صهیونیست‌های نکبت سرمست از کشتار ایرانی‌ها، تا حد جنون مشروب خورده و بدمستی یکی از سنت‌های رایج این آدم‌کش‌های جانی در این روز است.

چند روز پیش هم تصویری موسوم به خودکشی از رسانه‌های صهیونیستی در اسرائیل منتشر شد که در خبر آمده بود، برای آمادگی این جشن، فردی عروسکی را به دیوار خانه‌اش آویزان کرده تا آرزوی مرگ ایرانی‌ها فراموش نشود. صهیونیست‌ها که این روزها بیش از قبل نشان دادند از خون ریختن هیچ ابایی ندارند، آرزوی اصلی‌شان را در این جشن یعنی مرگ ایرانی‌ها به نمایش می‌کشند!

اما در این روز نکبت که هولوکاست واقعی علیه ایرانیان توسط یهودی‌ها رخ داده است، برخی همراهی‌ها با این مناسبت تعجب‌آورتر است. شاهزاده دوزاری پهلوی کت‌وشلوار پوشیده، نشسته و جشن پوریم را به ملت اسرائیل تبریک می‌گوید! واقعاً که خداوند دشمنان ما را از میان احمق‌ها قرار داده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از