حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
درگفتگو با رهیاب:

طوفان الاقصی موجب وحشت و حیرت دشمنان شد

طوفان الاقصی موجب وحشت و حیرت دشمنان شد

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت:عملیات جبهه مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی استحکامات و هیمنه این رژیم را در هم شکست وموجب وحشت همراه با بهت و حیرت دشمنان شد.

 

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری درگفتگو باخبرنگار رهیاب با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام علی (ع) در واکنش به تحولات اخیر فلسطین (عملیات طوفان الاقصی)اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس امروز مصداق بارز ظلم و استعمار هستند که از ۷۵ سال پیش به بهانه غصب سرزمین فلسطین، جنایات مختلف علیه مردم مظلوم این کشور انجام داده اند.

وی ‌پیروزی‌ مقاومت را آغاز امید در دل مردم فلسطین دانست و افزود: عملیات جبهه مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی که استحکامات و هیمنه این رژیم را در هم شکست، فتح بزرگی بود که موجب وحشت همراه با بهت و حیرت دشمنان و سرور و خوشحالی مسلمانان در اقصی نقاط جهان به ویژه در غرب آسیا شد. 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با تاکید بر اینکه شرایط کنونی وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد "اسرائیل" از خانه عنکبوت هم سست‌تر بوده و در لبه پرتگاه نابودی قرار گرفته است، ادامه داد: اتفاقاتی که جوانان شجاع فلسطینی تحت عنوان طوفان الاقصی در این روزها رقم زدند نشان دهنده پیروزی مقاومت است‌ و مهمترین پیامش شکسته شدن هیمنه و ابهت اسرائیل برای همیشه  است.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه دوران تحکم و زورگویی رژیم تروریستی صهیونیستی پایان یافته ، تصریح کرد: آنچه در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار انباشته جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین بوده و این عملیات پیروزمندانه یک هشدار جدی به تمام سازشکاران در منطقه است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: امروز به برکت مجاهدت‌های سردار دل‌ها جبهه مقاومت در برابر صهیونیست و حامیانش به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.

وی اضافه کرد: دولت متجاوز، غاصب و وحشی اسرائیل نیز باید بداند که ادامه هرگونه اقدام خشونت‌بار دیگر جز ذلت و وحشت برای آن‌ها و عمال فاسد و تبهکار و شهرک‌نشینان غاصب و متجاوز نخواهد داشت. تهدیدات توخالی و اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش و رو به زوال صهیونیزم جز بر بغض ملت های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان نخواهد افزود و بنیان عنکبوت از پایه و اساس سست و ویران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از