حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
وعده خداوند متعال این است؛

طومار ظلم رژیم صهیونیستی درهم پیچیده خواهد شد

طومار ظلم رژیم صهیونیستی درهم پیچیده خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: به حول و قوه الهی آمادگی کامل است که به محض اینکه رهبری امت به آنها اذن دهد، ۲۴ ساعت نخواهد گذشت که طومار اسرائیل در هم پیچیده خواهد شد.

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد صبح امروز چهارشنبه درحاشیه راهپیمایی مردمی شهرستان اهواز درگفتگو باخبرنگار رهیاب اظهار کرد: یکی از تاریک‌ترین و آلوده‌ترین صفحات تاریخ در این ایام در حال رقم خوردن است اما اسرائیل با ماجرایی که برایش پیش آمده است به شدت در تله افتاده وتنها راهی که برای نجات خودش دارد هم همین مسیر قبول شکست است.

 

وی با بیان اینکه سنت الهی و وعده خداوند متعال این است که «الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»؛ یعنی وقتی که بلا به قله‌های خود می‌رسد، طبیعتاً سنت خداوند متعال این است که طومار ظلم در هم می‌پیچد، افزود: اتفاقات غزه به جهانیان ثابت کرد که تمام شعارها ی حاکمیت ها و نهادهای غربی و تمامی ادعاهایشان همه یک فریب و «دروغ بزرگ» است!! و فقط دستمالی است «حریر» بر چهره زشت غارتگران و متجاوزان و جنایتکاران جنگی که تاریخ بشر مملو از اوراق سیاه آنان در اقصی نقاط جهان است .

امام جمعه اهواز تأکید کرد: آنکه طومار باطل را در هم می‌پیچد، همین مردم هستند. این مردم در تمام دوران ثابت کردند هر کجا حضور به هم رساندند، توانستند دشمن را به زانو در بیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اینکه وجدان دسته مردمی که اتوکشیده هستند، ادکلن زده‌اند و ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند و نه تنها وقتی می‌بینند که تعدادی از زن و مرد و فرزند مظلوم فلسطین به شهادت می‌رساند، بی تفاوت هستند بلکه خود آنها عامل این جنایت هستند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: این تجمع و راهپیمایی این پیام را به مردم می‌رساند که در کل عالم نظیر این اجتماعات را می‌بینید، به حول و قوه الهی آمادگی کامل است که به محض اینکه رهبری امت به آنها اذن دهد، ۲۴ ساعت نخواهد گذشت که طومار اسرائیل در هم پیچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از