حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس ستاد امنیت انتخابات خوزستان مطرح کرد:

عزم جدی مسئولان در تحقق مؤلفه‌های انتخابات

عزم جدی مسئولان در تحقق مؤلفه‌های انتخابات

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان گفت: باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش مشارکت، سلامت انتخابات، ایجاد رقابت واقعی در میدان انتخابات و امنیت مردم محقق شود.

ولی‌اله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: انتخابات یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی است که در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» تبیین شده است.

وی با اشاره به‌ضرورت برنامه‌ریزی جهت برگزاری انتخاب پیش‌رو به بهترین نحو ممکن و با مشارکت حداکثری، افزود: مأموریت‌های هر دستگاه در حوزه برگزاری انتخابات، باید در اولویت قرار گرفته و با تلاش شبانه‌روزی محقق شود.

 رئیس ستاد امنیت انتخابات خوزستان گفت: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته اطلس امنیتی انتخابات در ۳۰ شهرستان در سه جنبه شامل قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات تهیه و رنگ‌بندی شهرهای استان نیز مشخص شد.

حیاتی بیان کرد: ستاد امنیت انتخابات در خوزستان به‌صورت روزانه روند این رویداد سرنوشت‌ساز را بررسی و چالش‌ها را در استان احصا می‌کند و تمام سعی و تلاشش را برای برگزاری انتخابات در بستری امن و روان انجام می‌دهد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان عنوان کرد: برگزاری انتخابات احساس مسئولیت نظام در مقابل خواست‌های جامعه را افزایش می‌دهد،باید تلاش کنیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری درباره افزایش مشارکت، سلامت انتخابات، ایجاد رقابت واقعی در میدان انتخابات و امنیت مردم محقق شود.

وی افزود: مردم باید بدانند که کاهش مشارکت، مشکلی را حل نخواهد کرد، چراکه نخستین اتفاق پس از عدم مشارکت ازبین‌رفتن امنیت جامعه است.

حیاتی بیان کرد: انقلاب اسلامی افق بلند و روشنی دارد و این افق روشن موجب می‌شود که ما هرچه استوارتر گام‌های خود را برداریم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از