حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
عشایر خوزستان پاسدار مبانی اسلام هستند
اجتماع عشایر هویزه در محکومیت تهدیدات رژیم صهیونیستی؛

عشایر خوزستان پاسدار مبانی اسلام هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عشایر خوزستان امتحان خوبی در پیوستگی و پشتیبانی خود از اسلام و انقلاب را ثابت کردند و در کشور ما، شما مایه عزت و افتخار هستید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اجتماع ولایی عشایر شهرستان هویزه باهدف محکومیت تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه مرجعیت دینی و بزرگداشت شهادت علامه سید حسن نصرالله برگزار شد. این مراسم با سخنرانی آیت‌الله دکتر حیدری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، و حضور مسئول بسیج عشایری استان خوزستان و دیگر مسئولان شهرستان در حسینیه انصار الحسین (ع) برگزار گردید.

 آیت‌الله محسن حیدری در این مراسم با اشاره به نقش مهم عشایر در تاریخ و فرهنگ کشور، اظهار کرد: شما امتحان خوبی دادید و پیوستگی و پشتیبانی خود را از اسلام و انقلاب ثابت کردید. در کشور ما، عشایر مایه عزت و افتخار هستند.

وی افزود: برخی کشورها از اختلاف قومیت‌ها در میان ملت‌هایشان احساس بیم می‌کنند، اما ما از عشایر خود احساس خرسندی و خوشبختی داریم.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عشایر ما در هر نقطه‌ای که هستند، پاسدار ملیت، دین و طرف‌دار روحانیون بوده و به مبانی اسلامی و سنت‌های بومی این کشور علاقه‌مند هستند.

 آیت‌الله حیدری همچنین به جوانان عشایری توصیه کرد که در دنیای امروز، ایمان راسخ و متکی به مبانی مستحکم می‌تواند یک ملت را پیروز کند و افزود: در دنیایی که سیاست‌های گوناگون استکباری مردم را به اباحه‌گری و بی‌بندوباری سوق داده‌اند، حفظ اعتقادات دینی و فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد.

 به گزارش «رهیاب»؛ این اجتماع نشان‌دهنده همبستگی عشایر با ارزش‌های اسلامی و ملی و حمایت از مرجعیت دینی در برابر تهدیدات خارجی است. حضور گسترده عشایر در این مراسم بیانگر عزم راسخ آن‌ها برای دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی و ملی کشور بود.

 در پایان، مسئول بسیج عشایری استان خوزستان نیز بر اهمیت اتحاد بین اقوام مختلف کشور تأکید کرد و گفت: ما باید با همدلی و همبستگی، در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کنیم.

 این رویداد به‌خوبی نشان داد که عشایر به‌عنوان یک نیروی مؤثر در جامعه، همواره آماده‌اند تا از ارزش‌ها و اصول خود دفاع کنند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از