حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
نمازجمعه نصر تجلی اقتدار و عزت ایران اسلامی
امام‌جمعه شوش بیان کرد:

نمازجمعه نصر تجلی اقتدار و عزت ایران اسلامی

امام‌جمعه شوش گفت: حضور باصلابت و اقتدارآفرینی رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه نصر، موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شد که این حضور نه‌تنها نشان‌دهنده قدرت رهبری است، بلکه پیامی قوی به دوستان و دشمنان ایران ارسال می‌کند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی مرعشی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شوش در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نماز نصر نشان از شجاعت و مدیریت میدانی رهبر معظم انقلاب در بحران است.

 وی با تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ افزود: تنبیه سگ هار آمریکا در منطقه به دست توانمند نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی در عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ محقق شد.

 امام‌جمعه شوش با بیان اینکه داغ شهید سید حسن نصرالله همچنان تازه است، گفت: شهید نصرالله ۳۲ سال رهبری حزب‌الله را در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط به عهده داشت و عزت و اقتدار را برای لبنان و جبهه مقاومت رقم زد.

 وی اخلاق نیکو، توکل به قدرت لایزال الهی، تواضع، مدیریت بحران و مرد میدان‌های سخت بودن را از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید سید حسن نصرالله دانست و افزود: الگوگیری از منش اخلاقی و مدیریتی سید حسن نصرالله نیاز امروز کشور برای گره‌گشایی از مسائل است.

 حجت‌الاسلام مرعشی بیان کرد: مدیریت بحران به معنای آمادگی تمام دستگاه‌ها و بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیت موجود برای به‌حداقل‌رساندن آسیب و تبدیل تهدید به فرصت است.

 طرح‌های نیمه‌تمام شوش اولویت‌بندی شود

 محسن حویزه در این نشست تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای گره‌گشایی از مسائل شوش را ارزشمند دانست و بیان کرد: انتظار از همه دستگاه‌های اجرایی رعایت نظم اداری، تکریم ارباب‌رجوع و احترام به مردم در راستای حل مسائل و پاسخگویی به مطالبه‌های مردم است.

 فرماندار شوش با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای اولویت‌بندی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در این شهرستان افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن پیگیری طرح‌های عمرانی و جذب اعتبار لازم از ادارات کل باید گزارش ماهیانه از پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را به فرمانداری اعلام کنند.

 پیام نماز میلیونی جمعه نصر، اقتدار، صلابت و عزت ایران اسلامی بود

 مهدی طرفی نیز در این نشست با اشاره به ابعاد امنیت‌ساز نمازجمعه نصر گفت: کلیدواژه رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نمازجمعه نصر این است که «جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها نه تعلل و نه شتاب‌زده عمل می‌کند» که این نشان از عقلانیت و درایت است.

 وی جمهوری اسلامی را صدای رسای برخاسته از دین‌داری و ولایت‌مداری دانست و بیان کرد: ایران اسلامی با پیروی از آموزه‌های قرآن مظلومان جهان را در مقابل کودک کشان گرگ‌صفت تنها نمی‌گذارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش با بیان اینکه فلسفه وجودی رژیم غاصب صهیونیستی از بین بردن امید در منطقه است، افزود: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت به تصور خام خود در حال خشکاندن ریشه‌های مقاومت در منطقه است غافل از اینکه این خون‌های مطهر درخت مقاومت را قدرتمندتر و مستحکم‌تر می‌کند.

 طرفی وحدت امام و امت را اقتدارآفرینی دانست و گفت: نماز میلیونی جمعه نصر پیام اقتدار، صلابت، عزت و اقتدای امت با ولایت و تشکیل امت واحد اسلامی است.

 وی وحدت میان دستگاه‌های شوش را ضروری دانست و افزود: تکریم ارباب‌رجوع، گسترش خدمت‌رسانی به مردم، افزایش همگرایی و رفع‌اختلاف‌ها میان دستگاه‌ها باید به‌عنوان اولویت در دستور کار دستگاه‌های شوش باشد.

 طرفی با بیان اینکه فضای مجازی به اتاق جنگ عملیات روانی دشمن تبدیل شده است، اظهار کرد: شکست عملیات روانی دشمن در فضای مجازی نیازمند کار جدی، هدفمند و با برنامه است.

 بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را صادر کرد.

 رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهرماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تأکید کردند: در انجام‌وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب‌زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

 انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از