حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس ستاد انتخابات در استان خوزستان:

فرایند انتخابات بر اساس قانون اجرایی می‌شود

فرایند انتخابات بر اساس قانون اجرایی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات در استان خوزستان گفت: تمام ادارات ذی‌ربط طبق قانون ماده ۲۱ باید همکاری لازم برای برگزاری انتخابات را با مسئول اجرایی انتخابات داشته باشد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبدالله افرازه شهاوند در نشست انتخابات که در سرسرای استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات فرایندی است که مرحله‌به‌مرحله باید جلو برود و تمهیدات لازم پشتیبانی، اجرایی، امنیتی، آموزشی و سایر ملزومات دیگری که دارد باید فراهم شود.

وی افزود: ما برای برگزاری انتخابات بی‌عیب‌ونقص باید بر روی چهار مؤلفه انتخابات در بحث مشارکت، اجرا، تبلیغات و فعالیت ستاد انتخابات در استان و شهرستان‌ها تمرکز کنیم و همچنین اینترنت و تأمین برق لازم در روز انتخابات را فراهم نماییم.

رئیس ستاد انتخابات در استان خوزستان گفت: با توجه به تجربه دوره‌های گذشته انتخابات، آسیب‌ها باید شناسایی شوند و جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود تا در روز انتخابات ما دچار مشکلی نشویم.

وی بیان کرد: تمام ادارات ذی‌ربط طبق قانون ماده ۲۱ باید همکاری لازم برای برگزاری انتخابات را با مسئول اجرایی انتخابات داشته باشد.

شهاوند با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: یکی از تکالیف فرمانداران برگزاری جلسات متعددی با حلقات میانی و افراد تأثیرگذار است تا با بیان دستاوردهای دولت و نظام در زمینه‌های مختلف باعث حضور پرشور مردم و انتخاب فرد اصلح در انتخابات باشند.

وی عنوان کرد: در بحث رسیدگی به نارضایتی صنفی و رفع مواردی که باعث ایجاد مشکل در انتخابات شود استاندار دستورات لازم برای رفع آن‌ها را جهت رسیدگی به فرمانداران ارائه کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم با تدابیر و تمهیدات لازم که ما در عرصه انتخابات فراهم آوردیم یک انتخابات سالم با امنیت و مشارکت بالا برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور نامزدهای انتخاباتی در استان خوزستان بیان کرد: تاکنون ستاد سه نامزد انتخاباتی در استان خوزستان فعال شده است و در اواخر همین هفته حضور دو نامزد را در استان خواهیم داشت بنا بر اعلام کلی ستاد انتخابی آقای قالیباف و جلیلی اعلام‌حضور کردند که در روز چهارشنبه به استان خوزستان حضور پیدا می‌کنند ما هم بنا بر وظیفه امنیتی در چارچوب قانون، امنیت آن‌ها را در استان فراهم می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از