حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با شهدا؛

فرمانده لشکر اسلام، امام زمان (عج) است

فرمانده لشکر اسلام، امام زمان (عج) است

شهید امیر باغبان بنواری در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: به تمام مزدوران شرق و غرب بفهمانیم که اسلام دین مسلمانان جهان است و هیچ‌کس تابه‌حال نتوانسته که اسلام را شکست بدهد؛ زیرا که فرمانده لشکر اسلام، امام زمان (عج) است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید امیر باغبان بنواری در نهم اردیبهشت ۱۳۴۳، در شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش بندر «فوت ۱۳۵۶» باغبان بود و مادرش هاجر نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند. کارگری می‌کرد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دوم فروردین ۱۳۶۱، در کرخه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید امیر باغبان بنواری: 

 در این راه پر برکت و پر عظمت شهادت افتخار می‌کنم در این پیروزی که ان‌شاءالله به سود اسلام پایان می‌یابد. اگر شهید شدم هیچ برای من نگران نباشید؛ زیرا من راه خود را انتخاب کرده‌ام و راه من همان راه امام امت و امامان معصوم است که در راه اسلام به شهادت رسیدند و با افتخار شهید شده‌اند.

 من برای این به جبهه رفته‌ام که تمام مزدوران خارجی و منافقین داخلی را در این کشور شهیدپرور و دلاور ایران شکست دهیم و به تمام مزدوران شرق و غرب بفهمانیم که اسلام دین مسلمانان جهان است و هیچ‌کس تابه‌حال نتوانسته که اسلام را شکست بدهد؛ زیرا که فرمانده لشکر اسلام امام زمان (عج) است.

 چطور می‌شود لشکری که فرمانده‌اش امام زمان (عج) است، شکست بخورد؟! و در آخر نیز همان‌طور که امام می‌گوید؛ شما سربازان امام زمان (عج) هستید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از