حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
در گفتگو با رهیاب مطرح شد:

فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل قریب‌الوقوع است

فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل قریب‌الوقوع است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندارخوزستان گفت: شرایط کنونی و وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد "اسرائیل" از خانه عنکبوت هم سست‌تر بوده و در لبه پرتگاه نابودی قرار گرفته است

عبدالله افرازه‌شهاوند درگفتگوباخبرنگاررهیاب پیرامون حماسه بزرگ طوفان الاقصی وحملات گسترده و هماهنگ تمام گروه‌های فلسطینی به شهرها و شهرک‌های مختلف رژیم صهیونیستی اظهارکرد: ما درآستانه پیروزی بزرگ و فتحی آشکاردرجبهه فلسطین هستیم، این پیروزی همان وعده حق بر باطل است که رهبرانقلاب نویدش را داده بودند و اکنون کشورهای عربی متوجه شدند، فرمایشات رهبر فرزانه کاملاً صحیح است و شرط بستن بر روی اسرائیل نتیجه‌ای جز بازندگی برای آنها ندارد.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی هدیه بزرگ به مردم دنیا و امت مسلمان بود، افزود: با این عملیات شوکی تاریخی به دشمن اسرائیلی وارد و شکنندگی قدرت پوشالی این رژیم اثبات شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندارخوزستان گفت: اولین بار جریان مقاومت در لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی با مقاومت خود در برابر صهیونیست‌ها آن‌ها را مجبور کرد که از مواضع خود عقب‌نشینی کنند و با این مقاومت خود نشان داد که اسطوره نمایشی شکست ناپذیری ارتش صهیونیستی یک ادعای تو خالی است و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در برابر ایستادگی نیروهای مقاومت شکست پذیر هستند و این مسئله تجربه‌ای برای نیروهای مقاومت در فلسطین شد تا جریان‌های مقاومت مسلحانه ضد صهیونیستی در فلسطین جان جدیدی بگیرند و وجرقه جنگ بزرگ منطقه‌ای که هدف آن نابودی اسرائیل است، آغازشود.

وی  با بیان اینکه امروز این مسئله کاملاً ثابت شد که فروپاشی این رژیم قریب‌الوقوع است، ادامه داد: ما معتقد هستیم راه‌حلی جز سرب داغ برای مساله فلسطین و آزادی فلسطین وجود ندارد این هم به خاطر شرارت‌ها، آدم‌کشی‌ها و کودک‌کشی صهیونیست‌ها است. تنها راه آزادی فلسطین مقاومت در برابر صهیونیست‌ها به عنوان وحشی‌ترین قوم بشریت است.

شهاوند در پایان نیز اظهار کرد:اتفاقاتی که افتاد، ثابت خواهد کرد که قدرت مقاومت در حال افزایش است و علی رغم همه تهاجمات و تجاوزات پا پس نمی کشد و تکیه گاه واقعی مقاومت است نه هیچ گزینه دیگری.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از