حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تذکر داد:

فضاسازی مسیر تردد زائران با پیام‌های عاشورایی

فضاسازی مسیر تردد زائران با پیام‌های عاشورایی

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: به‌منظور آشنایی زائران با اخلاق و رفتار اهل‌بیت (ع) و پیام عاشورا، مسیر تردد زوار با شعارها و پیام‌های عاشورایی برجسته فضاسازی شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد شامگاه جمعه در آیین شروع خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه ضمن تسلیت ایام اربعین، اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت ما، مواکب و افرادی که بستر تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه را فراهم می‌کنند این است که بتوانیم  بستر و زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه هرچه جلوتر می‌رویم بیشتر علائم ظهور را مشاهده می‌کنیم، افزود: عاشورا رقم خورد برای اینکه بستر خدمت جهانی فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اگر اربعین هر روز باشکوه‌تر و پرشورتر به لحاظ کمی و کیفی برگزار می‌شود و کل عالم، مسلمان و غیرمسلمان، حتی آن‌هایی که تابع هیچ‌یک از ادیان الهی نیستند در این مسیر حرکت می‌کنند به دلیل آشکار شدن جلوه‌ واقعی انسانیت و گرایش فطری انسان در این مسیر است.

موسوی‌فرد بیان کرد: موکب‌داران هرچه در توان دارند برای زائرانی که از این مسیر عبور می‌کنند در طبق اخلاص می‌گذارند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی یکی از مهم‌ترین وظایف موکب‌داران و خادمان زوار را برجسته‌سازی پیام‌های عاشورا دانست و  اضافه کرد: باید زائران را با اخلاق و رفتار اهل‌بیت (ع) و هدف از قیام امام حسین (ع)، نماز اول وقت و درس‌های عاشورا آشنا کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از