حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف در کشور:

قالیباف یک مدیر اجرایی توانمند است

قالیباف یک مدیر اجرایی توانمند است

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف در کشور، او را یک مدیر اجرایی توانمند برشمرد و گفت: حفظ تعادل دولت با مجلس شورای اسلامی ظرفیتی است که قالیباف از آن بهره‌مند است و می‌تواند به‌خوبی این رابطه را مدیریت کند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید محمد حسینی شامگاه جمعه در دیدار با عشایر خوزستان اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبری باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم چرا که نگاه تمام جهانیان به انتخابات ایران است.

وی افزود: عشایر عرب خوزستان در تمام ادوار و به‌ویژه در دفاع از مرزهای ایران اسلامی پیشتاز بوده و همواره پشتیبان و حامی نظام بوده‌اند.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف گفت: قالیباف، برادر شهید خود را در همین استان از دست داد و قطعاً یکی از دغدغه‌های وی رسیدگی به مشکلات خوزستان خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بین دیگر نامزدها سرآمدتر است، عنوان کرد: شناخت ما از قالیباف با آگاهی کامل است چرا که شاهد تلاش و دلسوزی‌های مکرر او در حل مسائل کشور هستیم.

وی ادامه داد: کشور هشت سال در سیاست اقتصادی و همچنین سیاست خارجی در رکود بود و مردم در این مدت مشکلات متعددی داشتند که با آمدن شهید رئیسی تحول قابل‌توجهی در کشور ایجاد شد.

رئیس ستاد دانشگاهیان قالیباف با اشاره به وضعیت بد صنایع در ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم بیان کرد: در دولت سیزدهم، چند هزار واحد صنعتی و تولیدی احیا شد و چرخ زندگی بسیاری از کارگران دوباره به جریان افتاد.

حسینی افزود: یکی از مشکلاتی که دولت‌ها با مجلس دارند حفظ تعادل با مجلس شورای اسلامی است و این ظرفیتی است که قالیباف از آن بهره‌مند است و می‌تواند به‌خوبی این رابطه را مدیریت کند.

قالیباف نسبت به سایر نامزدها نمره بالاتری در کارنامه دارد

در ادامه سید محسن موسوی‌زاده با تأکید بر این نکته که امروز فرصتی برای نزاع و اختلاف نیست و همه اقوام باید در کنار هم باشند اظهار کرد: هیچ یک از نامزدها به‌اندازه قالیباف دارای کارنامه موفق نیست و قطعاً ادامه‌دهنده مسیر آیت‌الله رئیسی خواهد بود.

وی افزود: سوابق اجرایی قالیباف در دوران شهرداری بسیار پررنگ و پرفروغ است، همچنین رهبر انقلاب بارها از مجلس یازدهم به‌عنوان مجلس انقلابی یاد کردند که توانمندی آقای قالیباف را تأیید می‌کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: آگاهی قالیباف از طرح جامع فاضلاب اهواز، نشان می‌دهد که وی یک مدیر اجرایی توانمند است؛ لذا انتظار داریم که به استان خوزستان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

موسوی‌زاده ادامه داد: باوجوداینکه خوزستان منبع درآمدی کشور به شمار رفته و نعمت‌های آن، کل کشور را فراگرفته؛ اما شاهد مشکلات فراوانی در این استان هستیم که مهم‌ترین آن اشتغال جوانان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از