حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
قدرت ایران زیر پرچم ولایت‌فقیه در برابر دشمنان
امام‌جمعه دزفول مطرح کرد:

قدرت ایران زیر پرچم ولایت‌فقیه در برابر دشمنان

امام‌جمعه دزفول با تبریک این عملیات بزرگ به خط مقاومت، دولت و نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی زیر پرچم ولایت‌فقیه در عملیات وعده صادق ۲ چنان سیلی به صهیونیست وارد کرد که دیگر توان عربده‌کشی این دشمن غاصب علیه ایران وجود ندارد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در حسینیه ثارالله این شهر، با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ چشم ملت را روشن و موجب ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شد، اظهار کرد: اسرائیل غاصب باید بداند خواست ملت ایران اسلامی و تمام مردم عالم، نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیست است.

 وی با تبریک این عملیات بزرگ به خط مقاومت، دولت، نیروهای مسلح و تمام آزادگان عالم افزود: ایران اسلامی زیر پرچم ولایت‌فقیه در عملیات وعده صادق ۲ چنان سیلی به صهیونیست وارد کرد که دیگر توان عربده‌کشی این دشمن غاصب علیه ملت ایران وجود ندارد.

 امام‌جمعه دزفول با بیان اینکه از بین رفتن اسرائیل در منطقه پایان سلطه‌گری آمریکا بر کشورهای منطقه است، افزود: آمریکایی جنایت‌کار با علم به این موضوع، با تمام توان در حال کمک به رژیم صهیونیستی و تلاش برای به زانو درآوردن جبهه مقاومت و ایران اسلامی است ولی بداند که این اقدام‌ها موجب جلوگیری از نابودی رژیم کودک کش اسرائیل نخواهد شد.

 وی بیان کرد: آمریکایی جنایت‌کار که ملت‌های دنیا را زیر چکمه‌های خود له کرده است، بداند که کار او نیز تمام است و سران آمریکا بدانند که در صورت ادامه‌دادن به حمایت‌های بی‌چون‌وچرا از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، خشم ملت‌های مسلمان و دنیا گریبان آن‌ها را نیز خواهد گرفت.

 حجت‌الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه نابودی آمریکا و اسرائیل در حال تحقق‌یافتن است گفت: ملت ایران اسلامی بیدار و هوشیار در زیر پرچم جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه در میدان حضور دارند و دشمنان ایران و اسلام را به ذلت و خواری خواهند کشید.

 حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: نمازجمعه نصر هفته گذشته در پایتخت نشان از قدرت امت حزب‌الله بود و در زمان تهدیدهای دشمن، رهبر عزیز به میدان رفت و بااقتدار نمازجمعه اقامه شد.

 وی افزود: نمازجمعه هفته گذشته اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و حساب کار دست دشمن آمد.

 امام‌جمعه آبادان گفت: صهیونیست لانه فساد باید از بین برود و این رژیم جعلی غده سرطانی است که ذات این غده، سلامتی جهان را به خطر انداخته است.

 حجت‌الاسلام غبیشاوی عنوان کرد: این رژیم جعلی سعی دارد کل منطقه را از پای در بیاورد؛ اما این آرزو بر دل آنها خواهد ماند.

 وی بیان کرد: حماس، عواقب طوفان الاقصی را پیش‌بینی کرده بود و آن‌ها مردن باعزت را پسندیدند.

امام‌جمعه آبادان با اشاره به اینکه صهیونیست کانون فساد در کره خاکی است گفت: ترور دانشمندان ما توسط این رژیم صورت گرفت و موضع‌گیری شبکه‌های معاند از جنبه تبلیغاتی و سیاسی به‌وسیله رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد.

 حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: فرزندان امانت خداوند هستند و آموزش‌وپرورش باید از اولیا بخواهند در حوزه تربیت فعالیت داشته باشند.

 وی با تبریک روز جهانی نابینایان گفت: این افراد در زندگی با مشکلاتی مواجه هستند که سایر ارگان‌ها و خیرین باید در رفع آن کوشا باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدی در خطبه‌های نمازجمعه مصلی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: در جریان برگزاری نمازجمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب، رسانه‌های جهان چاره‌ای جز انعکاس عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی نداشتند.

 وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از ضربات مهلک عملیات وعده صادق ۲ در دوران نقاهت به سر می‌برد افزود: این رژیم پر مدعا در اذهان عمومی تصویری جعلی از پدافندهای پیشرفته خود ایجاد کرده بود که با عملیات صادق ۲، جهانیان به درماندگی این باند جنایت‌کار و کودک کش پی بردند.

امام‌جمعه مسجدسلیمان گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با جنگ رسانه‌ای بخشی از رسوایی که برای او رقم خورده را جبران کند.


وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان به شرح فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل سازمان عقیدتی - سیاسی در نیروی مسلح پرداخت و افزود: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی یک یادگاری از سوی حضرت امام خمینی (ره) برای نیروهای مسلح است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از