حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده سپاه شهرستان ایذه مطرح کرد:

روز قدس روز اتحاد و بیداری مسلمانان

روز قدس روز اتحاد و بیداری مسلمانان

فرمانده سپاه ایذه گفت: روز جهانی قدس، روز همبستگی و به صحنه آمدن کشورهای اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

اکبر میرنامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون اهمیت روز قدس اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت و همبستگی امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

وی افزود: جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسرائیل و کشتار بی‌رحمانه مردان و زنان و کودکان بی‌گناه دل هر انسان باوجدان و آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

فرمانده سپاه ایذه گفت: روز جهانی قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز به صحنه آمدن قدرت کشورهای اسلامی و مسلمانان در قبال سیاست جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت همه‌جانبه از آرمان و جهاد جبهه مقاومت، تا آزادی سرزمین‌های مقدّس اشغالی است.

میرنامی با اشاره به جنایات این روزهای اسرائیل که منجر به کشته‌شدن بسیاری از کودکان، زنان و مردم غزه شد بیان کرد: چنین اقداماتی اوج رذالت این رژیم نامنحوس را نشان می‌دهد؛ بنابراین حمایت از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین و غزه را وظیفه انسانی همگان دانست.

وی عنوان کرد: تنها کاری که می‌توانیم برای این مردم مظلوم انجام دهیم و از حق آن‌ها دفاع کنیم، حضور در صحنه راهپیمایی روز جهانی قدس است.

فرمانده سپاه ایذه ادامه داد: از آحاد مردم عزیز و فهیم شهرستان ایذه که همیشه در صحنه‌های مختلف برای دفاع از این انقلاب و دفاع از مظلومین عالم حاضر بودند، دعوت می‌کنیم که در روز قدس در این راهپیمایی عظیم حضور گسترده داشته باشند و همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خودشان صحنه‌های زیبایی را خلق کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از